  • 1. Data: 2004-07-13 12:02:37
    Temat: Jaki bank ?
    Od: Roman Rumian <u...@a...edu.pl>

    Kochani,

    poradzcie na jaki bank warto przy obecnych warunkach zmienic PKO BP ?
    Chodzi o konto osobiste (wypłaty z bankomatu, tanie przelewy, darmowy
    wgląd w stan konta przez Internet).

    PKO BP rozsierdziło mnie do czerwoności, kiedy nagle, bez pytania o
    zgodę podwyższyło sobie prowizje o 100% i do tego akurat w okresie kiedy
    jej pobranie przypadło dla mojego konta.
    Innym razem, pobrali za oddanie karty 12 zł w sytuacji kiedy to nie była
    moja wina (błąd bankomatu).

    Takich zdatrzeń było więcej ale nie będę Was zanudzał - znacie je pewnie
    z autopsji.

    Pozdrowienia

    Roman Rumian

  • 2. Data: 2004-07-13 12:45:23
    Temat: Re: Jaki bank ?
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Rumian" <u...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi o konto osobiste (wypłaty z bankomatu, tanie przelewy, darmowy
    > wgląd w stan konta przez Internet).

    mBank będzie ql :-))

  • 3. Data: 2004-07-13 12:50:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Takich zdatrzeń było więcej ale nie będę Was zanudzał - znacie je
    > pewnie
    > z autopsji.

    Moze Inteligo?
    Jest ok pod wzgledem jakosci obslugi, a nie bedziesz musial zmieniac
    przyzwyczajen?

  • 4. Data: 2004-07-13 12:50:24
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Robert Wicik napisał:

    > mBank będzie ql :-))

    qlawy? :-P

    Bartol

  • 5. Data: 2004-07-13 13:00:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    mBank.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2004-07-13 13:38:57
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka-org.pl> napisał w
    wiadomości news:unm7f0hhjp16eqocr4nihr5a2s26kvtckq@4ax.com...

    > mBank.

    Jaki sens jest doradzać mBank skoro do nich nie da się wpłacić kasy bez
    prowizji (jako dodatkowe konto jest oki- ale nie główne)

  • 7. Data: 2004-07-13 14:39:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Tue, 13 Jul 2004 13:38:57 GMT, "@dams"
    <a...@S...onet.pl> wrote:

    >Jaki sens jest doradzać mBank skoro do nich nie da się wpłacić kasy bez
    >prowizji (jako dodatkowe konto jest oki- ale nie główne)

    Widzisz powyżej co napisał pytający? Może wskażesz mi gdzie on napisał
    'wpłaty'?

    Konto w mBanku jest moim kontem podstawowym od 3 lat. Jakoś nie mam
    potrzeby wpłacania na konto.
    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2004-07-13 14:40:12
    Od: "Havoc" <h...@p...onet.pl>

    "Roman Rumian" <u...@a...edu.pl> wrote in message
    > Kochani,
    >
    > poradzcie na jaki bank warto przy obecnych warunkach zmienic PKO BP ?
    > Chodzi o konto osobiste (wypłaty z bankomatu, tanie przelewy, darmowy
    > wgląd w stan konta przez Internet).

    polecam mBank :)

  • 9. Data: 2004-07-13 15:03:08
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jaki sens jest doradzać mBank skoro do nich nie da się wpłacić kasy bez
    > prowizji (jako dodatkowe konto jest oki- ale nie główne)

    Nie mam marmurowych kont i radzę sobie.
    Po prostu wszelkie wpływy kieruję przelewami na mBank, a ewentualną gotówkę
    systematycznie wydaję :)
    Moze i jemu to będzie odpowiadać.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 10. Data: 2004-07-13 15:15:09
    Od: Roman Rumian <u...@a...edu.pl>

    Dziękuję wszystkim za rady, aczkolwiek musze przyznać, że trochę mnie
    zaskoczyliście. Aż tylu zadowolonych z mBanku ?
    Ja zresztą też, ale sęk w tym, że nie chcę dwóch kont w jednym banku.

    A co myślicie o Lukasie czy Volkswagen bankach ?

    Inteligo odpada - to PKO BP.

    Dziękuję i pozdrawiam Wszystkich, którzy odpowiedzieli na moja prośbę. :-)))

    Roman Rumian