  • 1. Data: 2007-04-28 21:38:58
    Temat: Oczekiwanie na KK w Millenium - jak długo?
    Od: smE <n...@n...com>

    Witajcie!

    Kilka dni temu złożyłem w banku Millennium wniosek o AmEx'a. Kobieta w
    oddziale powiedziała, że decyzja o przyznaniu karty będzie najpóźniej
    następnego dnia i że niezwłocznie mnie powiadomi. Minęły 4 dni i żadnego
    telefonu z banku nie miałem. Czy to normalne w tym banku? Czy powinienem
    zadzwonić i się spytać na jakim etapie jest mój wniosek?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-29 07:38:46
    Temat: Re: Oczekiwanie na KK w Millenium - jak długo?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    smE napisał(a):
> [...]
    > telefonu z banku nie miałem. Czy to normalne w tym banku? Czy powinienem
    > zadzwonić i się spytać na jakim etapie jest mój wniosek?

    Ja po miesiacu od zaniesienia wyciagow do Millenium (przeniesienie KK)
    dostalem telefon z centrali z zapytaniem "czy dostarczylem juz wyciagi".
    Kilka razy dostalem mylne informacje, ludzie w placowce kompletnie nie
    znaja procedur, ustalenia z ludzmi w oddziale sa sprzeczne niz to co
    mowia przez telefon itp. itd.
    Ja odpuscilem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2007-04-29 08:23:14
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 29.04.2007 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

> [...]
    > Kilka razy dostalem mylne informacje, ludzie w placowce kompletnie nie
    > znaja procedur, ustalenia z ludzmi w oddziale sa sprzeczne niz to co

    Dios mio, to kubek w kubek jak w Multi!
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 4. Data: 2007-04-29 09:33:59
    Od: "Marcin B" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    smE <n...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > telefonu z banku nie miałem. Czy to normalne w tym banku? Czy powinienem
    > zadzwonić i się spytać na jakim etapie jest mój wniosek?

    Złozyłem wniosek przez intrernet, nastepnego dnia telefon, że jest zgoda
    banku na zamiane kart i proszą o dostarczenie wyciągów. W czwartek dosniosłem
    wyciagi do odzziału, w poniedziałek telefon w celu umowienia kuriera. We
    wtorek kurier, w czwartek telefon, że karta jest przyznana, aktywacja
    Millenetu i oczekiwanie jak poczta karte przysle :))

    Tak u mnie to wyglądało :))

  • 5. Data: 2007-04-29 17:54:19
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1n7if7ol4uu8r.dlg@th.el.ma, *smE* wrote:

> [...]
    > żadnego telefonu z banku nie miałem. Czy to normalne w tym banku? Czy
    > powinienem zadzwonić i się spytać na jakim etapie jest mój wniosek?

    Ostatnio przenosilem 2 karty sumujac do jednej w oddziale. Pomine
    niekompetencje kierowniczki oddzialu ktora stwierdzila ze tak sie nie da -
    telefon do ich centrali i sie dalo ;-)
    Decyzje o podpisaniu umowy kredytowej mialem w jeden dzien. Wypisano wniosek
    o karte (wyciagi mialem przy sobie, skserowali i wyslali faxem do centrali).
    Nastepnego dnia podpisalem umowe.
    Karte odebralem po tygodniu, ale chyba tylko dlatego ze sam nie poszedlem
    wczesniej. Bo podobno po 3 dniach jest standardowo.
    A nie poszedlem bo niekomeptentna pani kierownik powiedziala ze jak karta
    przyjdzie to zadzwonia. Nie zadzwonili wiec sie sam po 5 dniach
    przypomnialem i sie okazalo ze jest i czeka - kierowniczka sie standardowo
    wypierala ze nic takiego nie mowila.
    Zenua - pozdrawiam oddzial na Malczewskiego w Warszawie ;-)
    Namawiali do zalozenia RORu - ha ha ha ha...

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 6. Data: 2007-04-30 10:05:51
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sat, 28 Apr 2007 23:38:58 +0200, smE napisał(a):

> [...]
    > telefonu z banku nie miałem. Czy to normalne w tym banku? Czy powinienem
    > zadzwonić i się spytać na jakim etapie jest mój wniosek?

    No i się doczekałem. Po tygodniu zadzwonili i potwierdzili przyznanie AmExa
    Gold (z tak śmiesznym limitem jak na golda, że aż wstyd mówić :) Teraz mam
    na coś czekac, ale nie zrozumiałem dokładnie na co - czy na kuriera czy na
    pin, czy na samą kartę :D

    pozdrawiam