  • 11. Data: 2015-08-01 17:12:32
    Temat: Re: Obyś miał sprawę w norweskim sądzie.....
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Halasa" m...@p...waw.pl

    > Banki w ogóle zwykle nie mają ochoty załatwiać niczego w trybie
    > reklamacji. Typowa praktyka w przypadku transakcji z PINem to przecież
    > wysłanie klienta na drzewo, nawet bez kontaktu ze sklepem.

    IMO niekoniecznie.

    > Myślisz że takie rzeczy to tylko w Polsce?

    Raczej Polskę i Norwegię dzieli przepaść pod tym względem.
    Zauważ, że nie tak dawno Skandynawowie niekoniecznie ;)
    zamykali drzwi wejściowe. :)

    > Śmiem wątpić.
    > Różnica może być taka, że Norwegowi się wydawało, że tu wszystko
    > będzie znacznie tańsze. A tu okazało się, że niekoniecznie.

    > Może z tyłu nie ma monitoringu.

    W Biedronce był, gdy mnie oskubał kasjer -- ale i co z tego?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2015-08-01 17:14:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Najwyraźniej tak. W każdym razie -- komuś odpalają.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    " 666" mpi2gr$o67$...@n...supermedia.pl
    > Mnie ciekawi, dlaczego tak trudno w tym przypadku dokonać "zakupu kontrolowanego"
    Właściciele conocą odpalają działkę dla PO?

  • 13. Data: 2015-08-07 13:53:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Jul 2015 16:30:40 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Myślisz że takie rzeczy to tylko w Polsce? Śmiem wątpić.
    > Różnica może być taka, że Norwegowi się wydawało, że tu wszystko będzie
    > znacznie tańsze. A tu okazało się, że niekoniecznie.

    Roznica moze byc taka, ze jak sie sprawa rozniesie, to Norwegowie
    zaczna nas omijac.

    > W moim przekonaniu podstawy do podejrzenia przestępstwa są bardzo
    > widoczne. Nie ma być może oczywistych dowodów popełnienia takiego.

    Analizy wykonali i zadnych sladow narkotykow nie znalezli.
    Owszem, za pozno bylo, ale jakbysmy nie znali reputacji Cocomo ... to
    na jakiej podstawie podejrzewac ?
    Nachlal sie i nie pamieta, ze najdrozsze szampany zamawial :-)

    J.

  • 14. Data: 2015-08-08 23:21:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Analizy wykonali i zadnych sladow narkotykow nie znalezli.
    > Owszem, za pozno bylo,

    Dlatego napisałem, że nie ma oczywistych dowodów.

    > ale jakbysmy nie znali reputacji Cocomo ... to
    > na jakiej podstawie podejrzewac ?
    > Nachlal sie i nie pamieta, ze najdrozsze szampany zamawial :-)

    I po pijaku PINy wpisywał na zapleczu? No nie wiem.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 15. Data: 2015-12-01 04:21:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "azot" mp4e07$raq$...@p...wsisiz.edu.pl

    > http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,18423
    356,dolali-cos-do-drinka-w-cocomo-bank-zwroci-130-ty
    s-zl.html#MT

    http://www.kurierlubelski.pl/polskaiswiat/art/913297
    4,wroclaw-wygral-z-klubami-cocomo-koniec-rozowych-pa
    rasolek-na-rynku,id,t.html
    Wrocław wygrał z klubami Cocomo. Koniec różowych parasolek na Rynku

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'