  • 1. Data: 2015-07-24 11:04:39
    Temat: Nowy rzecznik rządu Cezary T. o kredytach :)
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Włączam rano TV a tu jakaś "Polityka przy kawie".
    Normalnie przełączyłbym na coś innego, ale akurat mówili o kredytach,
    więc z ciekawości wysłuchałem (niestety do końca :).

    Nowy rzecznik rządu, człowiek młody z wyglądu, Cezary Tomczyk
    błysnął niczym nieoszlifowany diament (w nawiasach () moje wstawki):

    "Ja mam kredyt w złotówkach; u mnie yyy zmienna jest yyy stopa procentowa;
    w przypadku kredytów (frankowych) stopa jest stała, frankowych,
    ale zmienny jest kurs i dlatego jest zaproponowane takie narzędzie [...]"

    http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/polityka-przy
    -kawie/wideo/24072015-0815/20966124

    Bez komentarza.