  • 1. Data: 2015-07-27 01:28:23
    Temat: GetinOnline a opłaty po 1 lipca 2015
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Ostatnio zaczalem robic porzadki z "martwymi" kartami / kontami i troche nie
    lapie zmian w getinonline.
    Mam tam 2 konta: Skarbonkowe oraz Optymalne + karta debetowa do kazdego.
    Na optymalnym brak jakiegokolwiek ruchu, natomiast na skarbonkowym (z 15
    lipca):

    Opłata za obsługę karty nr xxx za miesiąc 2015.06
    +6,99 PLN

    Opłata za obsługę karty nr xxx za miesiąc 2015.06
    -6,99 PLN

    Wyczytalem, ze od 1 lipca 2015 wchodza zmiany (dla Klientów detalicznych w
    obszarze Getin Banku):
    - opłata za miesięczną obsługę karty debetowej wyniesie 6,99 zł miesięcznie
    lub 0 zł dla Klientów posiadających w danym miesiącu kalendarzowym
    rozliczone transakcje bezgotówkowe na łączną kwotę minimum 300 zł,
    - prowizja za wypłaty gotówki w Polsce z bankomatów innych niż Euronet i
    Planet Cash wyniesie 3,5% min. 5 zł (istnieje możliwość uzyskania co miesiąc
    zwrotu tych prowizji po spełnieniu warunków oferty Pakiet Korzyści "Mój
    Bank")

    Przy kartach mam dwie opcje:
    - zablokuj
    - zastrzez
    Ktora wybrac jesli chce pozbyc sie na dobre karty (tzn. obu kart)?

    Jesli zablokuje obie karty przed koncem lipca, to i tak nalicza mi po 6.99
    za kazda?
    (od dluzszego czasu na obu kontach mam 0zł)