  • 1. Data: 2015-07-27 07:01:54
    Temat: Obyś miał sprawę w norweskim sądzie.....
    Od: azot <z...@g...pl>

    http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,18423
    356,dolali-cos-do-drinka-w-cocomo-bank-zwroci-130-ty
    s-zl.html#MT

  • 2. Data: 2015-07-27 13:12:51
    Temat: Re: Obyś miał sprawę w norweskim sądzie.....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "azot" napisał w wiadomości grup
    >http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,1842
    3356,dolali-cos-do-drinka-w-cocomo-bank-zwroci-130-t
    ys-zl.html#MT

    No prosze, co za glupie sady - nacpa sie klient czegos, a potem
    wszyscy obywatele beda placic :-)

    No chyba, ze skonczy sie tak, ze banki cofna wyplate Cocomo, czego im
    zycze :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-07-27 15:49:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 55b6124e$0$2189$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    tys-zl.html#MT

    > No prosze, co za glupie sady - nacpa sie klient czegos, a potem wszyscy obywatele

    Ty jesteś głupi -- JF. Nawet nie zapoznałeś się z przebiegiem
    tych rozpraw. Sądzisz w ciemno -- jak białostoccy sędziowie,
    gardzący rzeczywistością.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-07-27 16:42:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Ty jesteś głupi -- JF. Nawet nie zapoznałeś się z przebiegiem
    >tych rozpraw. Sądzisz w ciemno -- jak białostoccy sędziowie,

    No bo tak to wyglada, jakby czlowiek tylko notke przeczytal, bez innej
    znajomosci tematu.
    Nacpal sie taki, mowi ze oczywiscie nie on, ze mu wrzucili do drinka,
    a potem wszyscy sie maja zlozyc :-)

    J.

  • 5. Data: 2015-07-27 17:31:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > No chyba, ze skonczy sie tak, ze banki cofna wyplate Cocomo, czego im
    > zycze :-)

    To chyba jasne jest?
    Prowizje też pewnie płacą z Księżyca.
    Wyrok wydaje się uczciwy, Norweg ma delikatną nauczkę, żeby się po
    takich miejscach nie szlajał.

    Natomiast co p. prokurator miała na myśli, to nie do końca rozumiem:
    "Prokurator Anna Piórkowska: - Zdarzało się, że podobne reklamacje, jak
    informowali mnie poszkodowani, były uwzględniane przez nasze banki. Ale
    tylko wtedy, gdy nie wykluczaliśmy - jak w tym przypadku - że nie doszło
    do przestępstwa, a ku temu musimy mieć podstawy."
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 6. Data: 2015-07-27 17:49:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 55b64352$0$8368$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    tematu.
    > Nacpal sie taki, mowi ze oczywiscie nie on, ze mu wrzucili do drinka, a potem

    No cóż SSD J.F. Apelację też odrzucił...
    I też bez zapoznawania się z rzeczywistością.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-07-27 17:52:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Halasa" m...@p...waw.pl

    > To chyba jasne jest?
    > Prowizje też pewnie płacą z Księżyca.
    > Wyrok wydaje się uczciwy, Norweg ma delikatną nauczkę, żeby się po
    > takich miejscach nie szlajał.

    Norweg języka polskiego nie zna -- nie wie, że w tych miejscach
    tak właśnie zwykle jest. A że tak tam właśnie zwykle jest -- wiele
    gazet już pisało. Niestety chyba tylko po polsku. Ja (choć tam nie
    bywam) znam te miejsca z opisów zamieszczanych w gazetach.

  • 8. Data: 2015-07-27 18:24:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" napisał w wiadomości
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >To chyba jasne jest?

    Raczej nie, bo skoro do sprawy doszlo, to widac nie mieli ochoty
    zalatwic w trybie reklamacji.
    Zreszta moze i slusznie, bo ciekawe jakby sie skonczylo, gdyby po
    wizycie w knajpie/hotelu/wycieczce mozna bylo wycofac platnosc jednym
    telefonem ...

    >Prowizje też pewnie płacą z Księżyca.
    >Wyrok wydaje się uczciwy, Norweg ma delikatną nauczkę, żeby się po
    >takich miejscach nie szlajał.

    Raczej, zeby sie od Polski trzymac z daleka, co niekoniecznie jest dla
    nas dobre. Ale to sprawa dla Polakow/Polski/policji, a nie bankow.

    Jedna rzecz mnie zastanawia - pisza, ze na filmie widac, jak wykonuje
    jedna transakcje, za ktora zostal przez sad obciazony.
    I co - wiecej sie nie zalapalo na monitoring ? Dziwne ?

> [...]
    >doszło
    >do przestępstwa, a ku temu musimy mieć podstawy."

    Byc moze pomylka pismaka - za duzo zaprzeczen.
    Bo tu jak rozumiem podstaw do podejrzewania przestepstwa tez nie ma -
    sprawdzili co mogli, i zadnych sladow nie ma ...

    J.

  • 9. Data: 2015-07-31 16:30:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Raczej nie, bo skoro do sprawy doszlo, to widac nie mieli ochoty
    > zalatwic w trybie reklamacji.

    Banki w ogóle zwykle nie mają ochoty załatwiać niczego w trybie
    reklamacji. Typowa praktyka w przypadku transakcji z PINem to przecież
    wysłanie klienta na drzewo, nawet bez kontaktu ze sklepem.

    > Raczej, zeby sie od Polski trzymac z daleka, co niekoniecznie jest dla
    > nas dobre.

    Myślisz że takie rzeczy to tylko w Polsce? Śmiem wątpić.
    Różnica może być taka, że Norwegowi się wydawało, że tu wszystko będzie
    znacznie tańsze. A tu okazało się, że niekoniecznie.

    > Jedna rzecz mnie zastanawia - pisza, ze na filmie widac, jak wykonuje
    > jedna transakcje, za ktora zostal przez sad obciazony.
    > I co - wiecej sie nie zalapalo na monitoring ? Dziwne ?

    Może z tyłu nie ma monitoringu.

    > Byc moze pomylka pismaka - za duzo zaprzeczen.
    > Bo tu jak rozumiem podstaw do podejrzewania przestepstwa tez nie ma -
    > sprawdzili co mogli, i zadnych sladow nie ma ...

    W moim przekonaniu podstawy do podejrzenia przestępstwa są bardzo
    widoczne. Nie ma być może oczywistych dowodów popełnienia takiego.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 10. Data: 2015-08-01 11:11:52

    Mnie ciekawi, dlaczego tak trudno w tym przypadku dokonać "zakupu kontrolowanego"
    Właściciele conocą odpalają działkę dla PO?

    -----