  • 81. Data: 2009-03-24 15:30:24
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: "Pawel" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał

    > Idiotą jest ten, co wziął kredyt walutowy nie myśląc o ryzyku kursowym.
    > Tak jak Ty to zrobiłeś.
    > :-D

    Inteligencją nie grzeszysz. :)))))

    Nie mierz wszystkich swoja miarą. Myslenie nie jest twoja
    mocną stroną, co ? :)))

  • 82. Data: 2009-03-24 15:31:37
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    wiadomości

    > Płać albo się wyprowadź. Nie rozumiem po co się uparłaś na Trójmiasto,
    > jeżeli Ci za drogo?

    Gdzie wyczytałeś, że piszę o sobie??????????

    > Na starość bierze kredyt wieloletni? Jakie to nierozsądne...

    Na jaką starość???????????????

    No cóż - przychylam się do opinii pozostałych.
    Faktycznie - jesteś po prostu ... ciężkim idiotą.
    EOT, bo szkoda mi czasu na dalsze dysputy z kimś, kto ma mentalność
    10-latka.

    Emka

  • 83. Data: 2009-03-24 15:42:06
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Mar, 16:31, "Emka" <e...@o...eu> wrote:
> [...]
    > Faktycznie - jesteś po prostu ... ciężkim idiotą.
    > EOT, bo szkoda mi czasu na dalsze dysputy z kimś, kto ma mentalność

    Ludzie ! Wyluzujcie...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emka, bądź
    mądrzejsza i nie daj się już prowokować ! To wolny kraj, wszystkie
    opinie są dopuszczalne, te niezbyt logiczne też !

  • 84. Data: 2009-03-24 15:43:07
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Emka" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał

    > Napisz to jeszcze tak ze 100 razy, może ktoś w końcu uwierzy.

    Napisałaś
    "> Na takiej, że nie było_TAKIEGO_kryzysu od jakichś 80 lat, a może nawet i
    > wcześniej (bo adal nie wiemy, czy obecny kryzys nie da nam po łapach

    > Jasne. Kierowca poszŁA, a sługa widziaŁA :>
    > Ech...

    Nie zauważyłem zwrotów świadczących o Twojej płci na początku dyskusji.

    > Jakbyś nie zauważył, to nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
    > Dość konkretne jak sądzę, więc myślę, że oprócz mędrkowania stać Cię na
    > równie konkretną odpowiedź.

    Konkretnie to wracać skąd przyszli. Jak nie mają, to do rodziców. Nie pasuje
    u mamusi, albo duma nie pozwala, to wynająć pokój za 300 zł, jak dalej się
    nie podoba, to pod most.

    > Nie piszę o Tobie, tylko o całym społeczeństwie.
    > Nie jesteś pępkiem świata.
    > Ale po raz kolejny udowadniasz, że nie potrafisz tego pojąć.

    Co by społeczeństwo zrobiło bez Ciebie?
    Boję się pomyśleć.

    > Nie, nie ja. To Ty przepisujesz tę wymyśloną przez Ciebie bzdurę po raz
    > n-ty wierząc, że największe kłamstwo powtarzane wiele razy w końcu stanie
    > się prawdą.

    Napisałaś
    "> Na takiej, że nie było_TAKIEGO_kryzysu od jakichś 80 lat, a może nawet i
    > wcześniej (bo adal nie wiemy, czy obecny kryzys nie da nam po łapach

    > Masz jakiś problem w zrozumieniu działań:
    > 1 x 2 = 2
    > 2 x 1 = 2

    Nie, a Ty?

    > Jakieś konkrety, ustawy, rozporządzenia?
    > Czekam :)

    Gwarancje rządowe, które obiecał Tusk.
    Jestem coraz bardziej przekonany, że nie wiesz co to oznacza dla kieszeni
    obywatela.

    > Takie, że nie znasz dnia i godziny, natomiast kretyńsko rechoczesz
    > wierząc, że jako jedyny na świecie wygrałeś los na loterii.

    Ja wygrałem los???

    > Pewniejsze? Bo Ty tak twierdzisz?
    > Bo na złocie, akcjach i walutach nie da się nadmuchać kolejnych baniek?

    Ty lokuj sobie w nieruchomości kupione na górce za kredyt.
    A ja w to co ja uważam za właściwe.
    Proste.

    > No właśnie. Uważasz, że masz monopol na wiedzę, co będzie bańką a co nie?

    Nie mam monopolu. Jestem jednak pewien, że jak się bańka pojawi, to ją
    wyczuję przed Tobą.
    :-)

    > I co z tego? Kupowałeś na kredyt, więc pisząc "życie bez długów jest
    > prostsze" robisz z siebie śmiesznego hipokrytę i tyle.

    Nie rozumiesz różnicy pomiędzy pójściem po bandzie na całość biorąc kredyt
    przewyższający całe aktywa własne, a kupieniem kolejnego samochodu za kredyt
    mniejszy od kapitału własnego?

    Podsumowując Twój tok myslenia:
    1. Twierdzisz, że przez ostatnie 80 lat nie było kryzysu.
    2. Uważasz, że nikt nie wiedział że nadejdzie.
    3. Wierzysz, że instytucje państwa chronią obywatela przed własną głupotą.
    4. Nie rozumiesz co dla każdego obywatela oznacza spłata prywatnych
    zobowiązań przez państwo.
    5. Uważasz za oczywiste, że osoba bez kapitału własnego może bezproblemowo
    wziąć kredyt na całość inwestycji i nie musi się obawiać pułapek.
    6. Twierdzisz, że osoby niepodpisujące się własnym nazwiskiem są
    niewiarygodne, ale sama się też ukrywasz za pseudonimem.

    Wow!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 85. Data: 2009-03-24 15:43:43
    Temat: (OT) matematyka a sprzedażżywca :)
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Jest róznica, tylko Ty jej nie dostrzegasz, bo za mało wiesz.

    > Masz jakiś problem w zrozumieniu działań:
    > 1 x 2 = 2
    > 2 x 1 = 2

    Zycie nie jest tak proste jak matematyka na poziomie elementarnym,
    przypominasz mi kalifa któremu kopacz kopał nową studnię.
    Gdy dowiedział się, że kopanie potrwa jeszcze 10 dni, to zatrudnił
    jeszcze dodatkowych dziewięciu, żeby studnię mieć do jutra.
    Wiedział tyle co Ty:
    1 x 10 = 10
    10 x 1 = 10
    Mam Ci tłumaczyć dlaczego na wodę i tak musiał czekać 10 dni?

  • 86. Data: 2009-03-24 15:44:50
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Pawel" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał

    > I tutaj chlopcze nie zgadles. Nigdy nie bralem zadnego kredytu,
    > bo nie potrzebuje. Ja w przeciwienstwie do ciebie pracuje,
    > a nie siedze na utrzymaniu mamusi. :D
    >
    > I to jest wlasnie tak, jak takie niedouczone gląby
    > zasiadaja do kompa. :)))

    I mam wierzyć, że poczułeś nagły przypływ empatii do kredytobiorców i
    zupełnie przypadkiem wszedłeś na ten wątek? Taki po prostu zbieg
    okoliczności?

    Żałosny kmiot jesteś.
    :-)

  • 87. Data: 2009-03-24 15:46:56
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał

    > Inteligencją nie grzeszysz. :)))))

    Och!

    > Nie mierz wszystkich swoja miarą. Myslenie nie jest twoja
    > mocną stroną, co ? :)))

    Gdybyś myślał, to byś teraz nie trząsł tyłkiem o hipotekę.

  • 88. Data: 2009-03-24 15:48:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-24, Emka <e...@o...eu> wrote:
    > "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ale o czym Ty teraz piszesz?
    > Bo ja o sytuacji, gdy ktoś zostaje na lodzie z niespłaconą częścią kredytu*
    > na głowie i z koniecznością wynajmowania mieszkania. Rata kredytu + opłata
    > za wynajem = ... Policz sam.

    No co mam liczyć? Oczywistym jest że nastąpi spadek jakości życia, ale
    nie jest to koniec świata.

    > * bank odbiera mieszkanie, poddaje licytacji, a ponieważ wartość mieszkania
    > jest mniejsza niż wartość kredytu (od tego zaczął się temat), to delikwent
    > nie ma nic poza spłatą reszty do banku

    Bank odbiera mieszkanie w naprawdę ostatecznej ostateczności.
    Owszem grożą sobie, bo postraszony klient łatwiej się godzi na
    renegocjację. Ty to przedstawiasz tak, jakby licytacja mieszkania i jego
    sprzedaż (wraz z lokatorem) to było ot *pstryk* takie proste.

    Na razie nie ma doniesień, że tak się dzieje. Na razie banki są
    bezczelne i próbują renegocjować umowy.

    > Swoją drogą nie wiem, jakim cudem wynajmujesz takie mieszkanie za 2000 zł w
    > Poznaniu, skoro ceny wynajmu w Trójmieście za byle klitki podchodzą niemalże
    > pod taką kwotę (bez opłat licznikowych), a z ostatnich "doniesień" znajomych
    > wynika, że ceny idą w górę :(

    A sprawdź sobie chociażby na Gratce. Powiedziałbym, że mam normalne,
    rynkowe stawki.

    > Widocznie Ty masz na to czas, ale weź pod uwagę, że społeczeństwo to nie są
    > tylko i wyłącznie ludzie z Twojego rocznika. Inni już się nawynajmowali i
    > naczekali. Założyli rodziny, postanowili kupić coś większego na własność. Co
    > jest złego w fakcie, że człowiek chce mieć swój własny kąt na starość?

    Nic. Ale naprawdę trzeba mierzyć siły na zamiary, a nie szarpać się na
    maksymalną kwotę przy danej zdolności, a potem liczyć na cud.

    > No pewnie. W ostateczności można pójść do MOPS'a i poprosić o azyl. To TEŻ
    > jest alternatywa :>

    W ostateczności to można sobie dalej mieszkać w zlicytowanym mieszkaniu.
    Bo i kto go wyrzuci?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 89. Data: 2009-03-24 15:49:17
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości

    > Gdzie wyczytałeś, że piszę o sobie??????????

    Zatem to pytanie kieruję do tych, co tam mieszkają.

    > Na jaką starość???????????????

    Przeczytaj co napisałaś wcześniej i zrozum kontekst.

> [...]
    > Faktycznie - jesteś po prostu ... ciężkim idiotą.
    > EOT, bo szkoda mi czasu na dalsze dysputy z kimś, kto ma mentalność

    Cieszy mnie, że taki tępy głupol, jak Ty nazywa mnie idiotą.
    :-D

[...]
    7. Nie rozumiesz prostych zasad matematyki.

  • 90. Data: 2009-03-24 15:50:29
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    Ludzie ! Wyluzujcie...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emka, bądź
    mądrzejsza i nie daj się już prowokować ! To wolny kraj, wszystkie
    opinie są dopuszczalne, te niezbyt logiczne też !
    ---------

    Przecież nikt nie usuwa nielogicznych wypocin Emki. Tylko się śmiejemy. Tzn
    ci nieliczni, którzy zrozumieli o co chodzi.
    :-)