  • 1. Data: 2004-03-15 10:31:47
    Temat: mBank - ''zmiany na lepsze'' - dlugie
    Od: "supermedia" <k...@f...pl>

    cze i witam
    no dawno mnie tak nie wkurzyli
    zmniejszaja oprocentowanie... ech
    wprowadzaja oplaty... ach
    ale numer z bankomatami mnie zabil

    ale wszystko krotko i od poczatku
    z dniem 15 lutego wprowadzili oplaty
    i poszerzyli liczbe bankomatow o WBK
    ale NIGDZIE NIE NAPISALI!!!
    ze rowniez ta liczbe zmniejszaja
    i tak np. w lodzi przy ul. piotrkowskiej 96 (pod angora)
    stoi sobie keszmaszyna nalezaca do DB w sieci euronet
    wiec korzystalem z tego ustrojstwa
    no i nagle patrze na historie operacji
    a tu mnie 5 zyli ciach za prowizje
    nie mowie ze to nie moja wina
    jak krowa na rzez do bankomatu podchodze
    wyplacam i juz ; (((
    moze to przyzwyczajenie mnie kiedys zgubic
    ale ten bankomat do nich nalezal odkad pamietam

    ale ja zadnego info o takim procederze zmian nie widzialem
    dzwonie do pani na teleinfo a ona mi w kolko jak nakrecona
    ze zwiekszyli liczbe bankomatow bezprowizyjnych
    i aktualna lista jest na www
    no to ja pytam:
    czy za kazdym razem kiedy bede chcial wyplacic kaske z bankoamtu
    to mam sprawdzac w sieci czy tez w mlinii?
    odpowiedz konsultantki: aktualna lista.... itd
    no i co wy na to
    czy w waszych miastach tez mieliscie podobne przejscia?

    KOperX
    LEGALIZE GANJA

  • 2. Data: 2004-03-15 10:36:34
    Temat: Re: mBank - ''zmiany na lepsze'' - dlugie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    supermedia <k...@f...pl> wrote:
> [...]
    > i tak np. w lodzi przy ul. piotrkowskiej 96 (pod angora)
    > stoi sobie keszmaszyna nalezaca do DB w sieci euronet

    Bylo o tym duuzo i namietnie. To nie jest bankomat Euronetu - tylko podobnie
    jak w przypadku bankomatu Millennium - obslugiwany przez te firme.
    No chyba, ze caly czas lokalizacja znajdowala sie na liscie na stronie
    mBanku - wtedy ok.
    Ja we Wroclawiu bylem i sie zdeczka balem wyciagac kase z bankomatu Citka -
    bo nie bylem zbyt peiwen czy to Euronet, czy nie. No ale w w tym miescie
    bankomatow BZ WBK jak psow ;)
    P.S. Wroclaw faaajne miasto! :)

  • 3. Data: 2004-03-15 10:43:48
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > bo nie bylem zbyt peiwen czy to Euronet, czy nie. No ale w w tym miescie

    A z lodowiska w Rynku skorzystałeś? :-)

    Jacek

  • 4. Data: 2004-03-15 10:46:19
    Temat: [OT]mBank - ''zmiany na lepsze'' - dlugie
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > BTW tez ostatnio zaczalem jezdzic do Wrocka i uwazam ze miasto jest super.

    No ba!
    ja zawsze wiedziałam, ze tu inteligentni ludzie piszą:))

  • 5. Data: 2004-03-15 10:47:14
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > A z lodowiska w Rynku skorzystałeś? :-)

    A jeszcze jest?

    BTW tez ostatnio zaczalem jezdzic do Wrocka i uwazam ze miasto jest super.
    No i mozna a miare tanio sie przenocowac w nim w znosnych warunkach -
    polecam hotel Polonia ;-) dla studentow 52 zl

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2004-03-15 10:51:59
    Temat: Re: [OT]mBank - ''zmiany na lepsze'' - dlugie
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No ba!
    > ja zawsze wiedziałam, ze tu inteligentni ludzie piszą:))

    O to to ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2004-03-15 10:53:36
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > A jeszcze jest?

    Jeszcze zupełnie niedawno było, ale na dniach (albo już) mają demontować.

    > BTW tez ostatnio zaczalem jezdzic do Wrocka i uwazam ze miasto jest super.
    > No i mozna a miare tanio sie przenocowac w nim w znosnych warunkach -
    > polecam hotel Polonia ;-) dla studentow 52 zl

    http://www.puhot.pl/ też tanio i blisko centrum.

    Ale robi się OT :-)

    Jacek

  • 8. Data: 2004-03-15 11:01:38
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Jeszcze zupełnie niedawno było, ale na dniach (albo już) mają
    > demontować.

    Przedwczoraj zamkniete, wczoraj ortwarte - ale juz nie mialem czasu :)

    > Ale robi się OT :-)

    Ojjj tam ;)
    a "Pub za Szyba" jest fajny hehehehe
    W ogole wielka wazelina dla Wroclawia. Widzialem siedzibe Euro i Lukasa ;)
    p.s. A Wojtek akurat musial do Poznania jechac :(

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

  • 9. Data: 2004-03-15 11:39:39
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:c342eo$i1i$1@news.onet.pl...
    > Ojjj tam ;)
    > a "Pub za Szyba" jest fajny hehehehe
    > W ogole wielka wazelina dla Wroclawia. Widzialem siedzibe Euro i Lukasa ;)
    > p.s. A Wojtek akurat musial do Poznania jechac :(

    Noo.. "Za szybą" niezły jest, ale pare innych tez niezgorszych

    Ale żeby tak być i nie zajrzeć? Skandal po prostu!

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 10. Data: 2004-03-15 18:36:44
    Od: Paweł Cytat <i...@i...pl>