  • 11. Data: 2004-03-15 19:56:36
    Temat: Re: mBank - ''zmiany na lepsze'' - dlugie
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 15 Mar 2004 11:31:47 +0100, "supermedia"
    <k...@f...pl> wrote:

    >ze rowniez ta liczbe zmniejszaja
    >i tak np. w lodzi przy ul. piotrkowskiej 96 (pod angora)
    >stoi sobie keszmaszyna nalezaca do DB w sieci euronet

    jest Euronetu czy nie jest?

    Jak jest, to złóż reklamację.

    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/bankomaty/index
    .html
    :Chcemy ułatwić Ci całodobowy dostęp do gotówki, dlatego umożliwiamy
    :bezprowizyjne wypłaty z bankomatów BZ WBK i największej w Polsce
    :pozabankowej sieć bankomatów - Euronet.

    Jak nie jest, to łączę się w bólu i radzę przejść się pod Empik,
    parędziesiąt metrów na północny-zachód :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2004-03-15 20:16:28
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > jest Euronetu czy nie jest?
    >
    > Jak jest, to złóż reklamację.

    ZTCP to on byl wymieniany jako euronetowy i byl bezprowizyjny dla mBankowwej
    VE, a teraz jest tylko DB obslugiwany przez Euronet.
    BTW ma ciagle nalepke Euronetu...;-)

    > Jak nie jest, to łączę się w bólu i radzę przejść się pod Empik,
    > parędziesiąt metrów na północny-zachód :-)

    Nie chodzi o te pare metrow ale o cichcem "wyniesienie sie" go do DB.

    --
    Pozdrowienia

  • 13. Data: 2004-03-17 07:23:52
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    > ZTCP to on byl wymieniany jako euronetowy i byl bezprowizyjny dla mBankowwej
    > VE, a teraz jest tylko DB obslugiwany przez Euronet.
    > BTW ma ciagle nalepke Euronetu...;-)

    Zapytam z głupia frant jakim problemem dla Euronetu jest wyświetlenie po
    włożeniu karty komunikatu "Witamy w sieci Euronet" albo "Witamy w sieci DB*
    zarządzanej przez Euronet"

    * dowolna bankowa sieć bankomatów obsługiwana przez Euronet

    Adam

  • 14. Data: 2004-03-20 23:35:25
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A jeszcze jest?
    >
    > BTW tez ostatnio zaczalem jezdzic do Wrocka i uwazam ze miasto jest super.

    Proste, że super :)
    Najlepsze jak rocznik '79 ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 15. Data: 2004-03-21 01:20:32
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > i tak np. w lodzi przy ul. piotrkowskiej 96 (pod angora)
    > stoi sobie keszmaszyna nalezaca do DB w sieci euronet
    > wiec korzystalem z tego ustrojstwa
    > no i nagle patrze na historie operacji
    > a tu mnie 5 zyli ciach za prowizje
    > nie mowie ze to nie moja wina
    > jak krowa na rzez do bankomatu podchodze
    > wyplacam i juz ; (((

    Specjalnie dziś obejrzałem sobie ten bankomat i nalepka euronetu (na pół
    oderwana i płowa ze starości) ginie w zgiełku innych logo i na dodatek nie ma
    nic wspólnego z oficjalnym brandingiem euronetowych ATMów (lampion, kolorystyka
    itp.)
    pozdr
    hidie

  • 16. Data: 2004-03-21 08:05:12
    Od: z...@p...onet.pl

    > ...polecam hotel Polonia ;-) dla studentow 52 zl

    Orzesz !!!! Taż to ponad pół bańki!!! 8-0