  • 1. Data: 2006-07-15 15:13:25
    Temat: Szybki kredyt do 10000 zł
    Od: Dawid <d...@p...fm>

    Witam

    Zastanawiam się czy jest jakiś bank, gdzie można wziąść kredyt do 10000
    zł na dowód osobisty. Gdzieś obiło mi się o uszy, że jest jakiś bank
    oferujący kredyt za oświadczenie o zarobkach(moje) a nie zaświadczenie
    od pracodawcy. Wiem,ze pytanei wydaje się być śmieszne, ale pracuję dla
    firmy z zagranicy, na zaswiadczenie takie musiałbym trochę pcozekać a
    sytuacja trochę mnie przycisneła :/

    Dziękuję za pomoc i pozdrawiam

    Dawid

  • 2. Data: 2006-07-15 22:19:24
    Temat: Re: Szybki kredyt do 10000 zł
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "Dawid" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > z zagranicy, na zaswiadczenie takie musiałbym trochę pcozekać a sytuacja

    O tak dużej kwocie możesz raczej zapomniec
    A nawet jakby ci sie udało to odsetki bedą okrutne
    Arek

  • 3. Data: 2006-07-15 22:32:19
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

> [...]
    > z zagranicy, na zaswiadczenie takie musiałbym trochę pcozekać a sytuacja

    Wysłałem ci coś :)
    może sie przyda
    Arek

  • 4. Data: 2006-07-17 20:28:23