  • 1. Data: 2009-04-24 05:54:37
    Temat: O BPH na wesoło
    Od: "onet" <d...@b...com>

    Ponoć autentyczny email skierowany do BPH

    Miłego czytania

    "Jako Klient Państwa banku jestem głęboko poruszony troską i dbałością

    o mnie w tych ciężkich dla bankowości czasach. Z ogromną radością

    przywitałem zaproszenie do grona WYSELEKCJONOWANYCH,WYBITNYCH i

    SPECJALNYCH klientów państwa banku. Przepustka do tego świata VIP-ów w

    formie SREBRNEJ karty kredytowej dotarła do mnie bezpośrednio za

    pośrednictwem niezawodnej Poczty Polskiej.

    Bycie VIP-em, osobą nagrodzoną lub wyróżnioną niesie ze sobą wiele

    korzyści. Taka nobilitacja sama w sobie powinna być powodem do dumy i

    radości.

    Pewnie by i była... Jak na razie jedyna korzyść to korzyść BANKU BPH w

    postaci 4,50 zet za "obsługę karty" Czymże jest jednak taka

    symboliczna opłata dzięki której można stać się VIP-em.!! Osobowością

    wybitną, ze zdaniem której wszyscy się liczą .. No bo jak nie liczyć

    się ze zdaniem VIP-a!!. Otóż okazuje się, iż głownie BANK BPH-a VIP-a w

    DUPIE ma. !!!

    WIELOKROTNIE informowałem, iż NIE JESTEM ZAINTERESOWANY żadną kartą

    kredytową!!!! ŻADNĄ oznacza ŻADNĄ ani dla siebie, mojej firmy, mojego

    kota ani chomika!!! Po prostu żadną!!!! Osoby nadal nie rozumiejące

    określenia ŻADNA odsyłam do encyklopedii lub słownika języka

    polskiego.!!!!!

    Jakież było moje zdumienie gdy pewnego pięknego poranka otrzymałem

    Pocztą ten /dla niektórych/ plastikowy przedmiot pożądania.

    W liście podpisanym przez samego prezesa /sratatata/ było

    stwierdzenie, iż teraz wystarczy tylko abym udał się do oddziału i

    AKTYWOWAŁ kartę.

    Do żadnego oddziału się nie udałem, a aktywacja karty polegała na

    przecięciu jej na pół nożyczkami i wywaleniu do kosza. /notabene

    wywalam tam wszystko czego nie chce, nie chciałem i o co nie prosiłem/

    Jakież było moje zdumienie, gdy logując się w niedziele do systemu

    SEZAM, zauważyłem otwarte subkonto kartowe z limitem 10tys do karty,

    której NIE AKTYWOWAŁEM i o którą NIE PROSIŁEM i której NIE CHCIAŁEM!!

    Co więcej z konta osobistego zapewne "zgodnie z tabelą opłat i prowizji"

    ściągnięto mi 4,50 zł tytułem "obsługa karty " tak, tak, dokładnie tej

    samej karty której nie chciałem i o którą nie prosiłem !!!!

    Sytuacja ta jest BULWERSUJĄCA i wybitnie NAGANNA!!

    W dupie /bez przeproszenia/ mam 4,50 zeta natomiast nie zgadzam się na

    traktowanie mnie jak IDIOTY i IMBECYLA.

    Nie wnikam czyja to WINA. PODKREŚLAM, iż z obsługi PERSONELU bankowego

    do dnia dzisiejszego byłem WYBITNIE zadowolony. Całą tę sytuację

    odbieram jako złodziejska praktykę banku, której to mówię ZDECYDOWANE

    NIE!

    NINIEJSZYM ŻĄDAM i DOMAGAM SIĘ!!! / nie proszę/ natychmiastowego

    zamknięcia subkonta kartowego ORAZ bezzwłocznego ZWROTU kwoty w

    wysokości 4,50na moje konto bankowe!!!

    Domagam się również:

    a) PISEMNYCH PRZEPROSIN !

    b) usunięcia mojej zgody na otrzymywanie materiałów REKLAMOWYCH z

    banku BPH.

    Sugeruję SZCZEGÓLNE zajęcie się moim postulatem z podpunktu b), gdyż

    mail ten zostanie przeze mnie wydrukowany i zachowany a w sytuacji gdy

    otrzymam jakąkolwiek przesyłkę reklamową od BANKU BPH, poinformuję o

    tym fakcie GIODO.(Główny Inspektorat Ochrony Danych Osobowych)

    Pozdrawiam Serdecznie M.O.

    PS

    We wtorek podstawię pod siedzibę banku mojego Jeepa wraz z kluczykami

    i fakturą za wynajem tego auta na miesiąc! Faktura będzie wystawiona

    na 2000złotych +VAT tytułem "Promocyjne WYPOŻYCZENIE SAMOCHODU" Ja

    wiem że Państwo nie zamawialiście tej usługi. Jeepa Nie chcecie i nie

    potrzebujecie wynajmować. Ale dla Mnie jesteście prawdziwymi mistrzami

    w sztuce wyłudzania kasy za niechciane usługi, .. A każdy mistrz to

    prawdziwy VIP!!

    I jako VIP-y załapaliście się na specjalna ofertę promocyjną mojej firmy:

    "JEEP na miesiąc za jedyne 2 tysiące" Wkrótce planuję szereg nowych

    promocji, w których weźmiecie jako bank udział wbrew swojej woli.. No

    bo przecież w BPH to normalne prawda ? "

  • 2. Data: 2009-04-24 05:59:34
    Temat: Re: O BPH na wesoło
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "onet" <d...@b...com> writes:

    > Ponoć autentyczny email skierowany do BPH

    [...staroć....]
    Z najświeższych informacji: królowa Bona nadal nie żyje.

    KJ

    --
    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 3. Data: 2009-04-24 11:14:21
    Od: Tomasz <t...@g...com>

> [...]
    >
    >  promocji, w których weźmiecie jako bank udział wbrew swojej woli.. No
    >
    >  bo przecież w BPH to normalne prawda ? "

    Było już.
    Ale nadal śmieszy.
    pzdr

  • 4. Data: 2009-04-24 13:47:59
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    I nadal prawdziwe.

    Szczególnie dla tych, którzy zostali przepisani jak Pawlak do ziemi do PeKaŁo -
    rezygnacja z "usług" może trwać długo.

    -----

  • 5. Data: 2009-04-24 19:41:42
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

> [...]
    >
    > promocji, w których weźmiecie jako bank udział wbrew swojej woli.. No
    >
    > bo przecież w BPH to normalne prawda ? "

    strasznie tanio ten jeep. 66 zł dziennie (plus VAT) to nigdzie się nie
    pożyczy :P

    PG

  • 6. Data: 2009-04-25 10:07:31
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > strasznie tanio ten jeep. 66 zł dziennie (plus VAT) to nigdzie się nie
    > pożyczy :P

    Przecież napisał, że to promocja!