  • 1. Data: 2009-04-23 09:59:41
    Temat: mBank ma zwidy
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Własnie dostałem meila z systemu reklamacyjnego mBanku że mój wniosek został
    zarejestrowany. Problem w tym że żadnej reklamacji nie składałem...
    Ktoś ma podobnie?

    --
    AS

  • 2. Data: 2009-04-23 10:12:09
    Temat: Re: mBank ma zwidy
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Własnie dostałem meila z systemu reklamacyjnego mBanku że mój wniosek
    > został zarejestrowany. Problem w tym że żadnej reklamacji nie składałem...
    > Ktoś ma podobnie?

    To jest nic.

    Ja dostałem niedawno odpowiedź na reklamację dotyczącą kogoś innego z porcją
    danych dotyczących tej osoby i jej środków... Strach pomyśleć jak moje
    reklamacje też tak były losowo rozsyłane. :>

  • 3. Data: 2009-04-23 10:22:31
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Ja dostałem niedawno odpowiedź na reklamację dotyczącą kogoś innego z
    > porcją danych dotyczących tej osoby i jej środków... Strach pomyśleć jak
    > moje reklamacje też tak były losowo rozsyłane. :>

    Acha, czyli wszystko w mNormie.

    --
    AS

  • 4. Data: 2009-04-23 11:29:54
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > porcją danych dotyczących tej osoby i jej środków... Strach pomyśleć jak
    > moje reklamacje też tak były losowo rozsyłane. :>
    kochani, mnie przelali pierwszą transzę cudzego kredytu hipotecznego (
    150 000,00zł ) dopiero po 12 dniach i prawie codziennej mojej
    interwencji telefonicznej i dwóch pisemnych zabrali kasę :(

  • 5. Data: 2009-04-23 11:35:24
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Tadek" <t...@o...pl> wrote in message news:gspjfh$n6$1@inews.gazeta.pl...

    > kochani, mnie przelali pierwszą transzę cudzego kredytu hipotecznego ( 150
    > 000,00zł ) dopiero po 12 dniach i prawie codziennej mojej interwencji
    > telefonicznej i dwóch pisemnych zabrali kasę :(

    łoo mamo... nie kusiło cie ? :)

  • 6. Data: 2009-04-23 11:37:33
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Adam Sito" news:gspfk0$sfh$1@news.onet.pl

    > Acha, czyli wszystko w mNormie.

    Najgorsze jest to, że ta mNorma obowiązuje od kilku miesięcy.
    Z sentymentem wspominam czasy kiedy pracownicy wykazywali się pełną profeską
    w przypadku reklamacji, a klient nie był obsługiwany przez ludzki automat, z
    wyuczonymi na szkoleniu regułkami.

  • 7. Data: 2009-04-23 11:49:00
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > kochani, mnie przelali pierwszą transzę cudzego kredytu hipotecznego ( 150
    > 000,00zł

    Ja bym zgłosił na policji i żądał 10% znaleźnego.

    --
    AS

  • 8. Data: 2009-04-23 12:30:05
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tadek" news:gspjfh$n6$1@inews.gazeta.pl

    > kochani, mnie przelali pierwszą transzę cudzego kredytu hipotecznego (
    > 150 000,00zł ) dopiero po 12 dniach i prawie codziennej mojej
    > interwencji telefonicznej i dwóch pisemnych zabrali kasę :(

    Ciekawe jak by się sprawa potoczyła jak byś nie zgłosił tego faktu
    "kompetentnym" pracownikom mLinii? :)
    Ehh tak czytam te wypowiedzi i... i dochodzę do jednego wniosku. mBank -
    burdel na wirtualnych kółkach :)

  • 9. Data: 2009-04-23 12:30:40
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "george" news:gspjto$pe0$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > łoo mamo... nie kusiło cie ? :)

    Np. jakiś przelew na emax+ i oczekiwanie jak dalej losy pieniędzy się
    potoczą ;)

  • 10. Data: 2009-04-23 12:54:34
    Od: August <4...@g...com>

    On 23 Kwi, 11:59, "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Własnie dostałem meila z systemu reklamacyjnego mBanku że mój wniosek został
    > zarejestrowany. Problem w tym że żadnej reklamacji nie składałem...
    > Ktoś ma podobnie?

    Panie, ale ja składałem (nota bene złożoną listem zwykłym w celu
    sprawdzenia czy nie wyrzucą :-) ). Sztuka się liczy.

    pozdrav,
    August