  • 1. Data: 2009-04-23 14:31:54
    Temat: Limit debetowy do konta firmowego
    Od: "Gekko" <g...@p...onet.pl>

    Mam okolo 500 000.
    Oprocentowanie obecnie chyba 11-12% przeciez to jest jakies ZLODZIEJSTWO !!!

    Gdzie moge przeniesc taki limit w miare szybko na jakies ludzkie warunki
    tyou wibor 3M + 1-2% marzy?

    Sprawa gardlowa

    Gekko

  • 2. Data: 2009-04-23 17:34:27
    Temat: Re: Limit debetowy do konta firmowego
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Gekko" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > Gdzie moge przeniesc taki limit w miare szybko na jakies ludzkie warunki
    > tyou wibor 3M + 1-2% marzy?

    Hehehe... ale wymagania... ja lokate mam na WIBOR3M + 2,75pp. Juz widze jak
    chetnie ten bank pozyczy kase na WIBOR3M + 2pp ;). 11% to calkiem dobra
    cena.

    MK

  • 3. Data: 2009-04-23 18:31:45
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Gekko pisze:
    > Mam okolo 500 000.
    > Oprocentowanie obecnie chyba 11-12% przeciez to jest jakies ZLODZIEJSTWO !!!
    to masz bardzo tanią ofertę. W jakim banku i z hipoteką czy bez
    zabezpieczeń?

  • 4. Data: 2009-04-25 19:01:39
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Gekko" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > !!!
    >
    > Gdzie moge przeniesc taki limit w miare szybko na jakies ludzkie warunki

    Może BGŻ? Ale to co masz teraz to nie taka barrdzo tragiczna oferta jak na
    obecne czasy.

    > Sprawa gardlowa

    Skoro tak to pewnie nic nie załatwisz.