  • 11. Data: 2002-01-23 16:58:48
    Temat: Re: Nowy wzór maestro w Pekao ?
    Od: "Libido" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MALko KP" <h...@s...poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:
    > A na tej starej "dziadek" (chyba Pan Maestro) tak pięknie mrużył oczy...

    I machal reka .
    Hologram byl naprawde niezly.
    LIBIDO

  • 12. Data: 2002-01-23 17:36:17
    Od: "Krzysztof Kawa" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    "Libido" <l...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "MALko KP" <h...@s...poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > I machal reka .
    > Hologram byl naprawde niezly.

    Wstyd!!!!!!!!!

    Żeby Bethovena nie rozpoznawać....
    :-)

    KK

  • 13. Data: 2002-01-23 19:51:35
    Od: "Rafal W." <b...@a...waw.pl>

    "YuGin" <y...@p...onet.pl> wrote in message
    > Faktycznie jest nieznaczny postep, ale piekna to ona nie jest. Mogliby
    > zmienic limity wyplat z bankomatu a nie tylko grafike, choc moze za 3 lata
    > bedzie te 1200zl, po ostatnich 700zl. :((((

    Wczoraj otrzymalem nowa karte wedlug nowego wzoru.
    1. Mi sie podoba.
    2. Tym razem na karcie umieszczony jest jej pelny numer: 6761 XXXX XXXX XXXX
    3. W hologramie na przemian pojawia sie rysunek zegara i globu ziemskiego.
    4. Od jakiegos juz czasu limit wynosi 1000 zl.

  • 14. Data: 2002-01-23 20:13:18
    Temat: Odp: Nowy wzór maestro w Pekao ?
    Od: "rymi" <r...@a...net.pl>

    Użytkownik Rafal W. <b...@a...waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2n493$2v6b$...@p...acn.pl...
> [...]
    > 3. W hologramie na przemian pojawia sie rysunek zegara i globu ziemskiego.
    > 4. Od jakiegos juz czasu limit wynosi 1000 zl.

    Może to nie na temat ale na mojej poprzedniej karcie maestro na Bethovenie
    wytłoczony był mój nr PIN.

    Rox

  • 15. Data: 2002-01-23 20:56:48
    Od: "Libido" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rymi" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości news:
    > Może to nie na temat ale na mojej poprzedniej karcie maestro na Bethovenie
    > wytłoczony był mój nr PIN.

    Na mojej karcie ten numer roznil sie jedna cyfra i to o jeden, heh
    LIBIDO

  • 16. Data: 2002-01-23 22:41:39
    Od: "Rafal W." <b...@a...waw.pl>

    "rymi" <r...@a...net.pl> wrote in message

> [...]
    > XXXX
    > >

    > Może to nie na temat ale na mojej poprzedniej karcie maestro na Bethovenie

    Czysty przypadek.
    To byly zawsze cztery ostatnie cyfry pelnego numeru karty.
    Jezeli placiciliscie tymi kartami to mozecie sprawdzce te numery na
    wydrukach z terminali.

  • 17. Data: 2002-01-24 07:10:16
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Jan 2002 11:25:13 +0100, "mimod" <m...@p...pl> wrote:

    >pewnie slabo placa grafikom w Pekao i ci sie w koncu zemscili....na nas

    A tam. Ładniejsza niż te brzydsze delfiny z mBanku... Od ładnego
    delfinka nie, ale od brzydszych zdecydowanie ładniejsza!

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 18. Data: 2002-01-24 09:25:40
    Od: "MALko KP" <h...@s...poczta.wp.pl>

    > Wstyd!!!!!!!!!
    >
    > Żeby Bethovena nie rozpoznawać....
    > :-)
    >
    > KK

    Wiemy, że to Beethoven, ale znalazł się na karcie dlatego, że Panem Maestro
    jest.
    BTW panie w banku tego nie wiedzą i mówią na niego 'dziadek'.
    Pozdr
    MALko KP

  • 19. Data: 2002-01-24 22:08:33
    Od: "rymi" <r...@a...net.pl>

    Bethovenie

    > Czysty przypadek.

    W banku też mi tak powiedzieli. Wyobraź sobie sytuację, kiedy gubię kartę a
    jakiś małolat znajduje wkłada do bankomatu wybiera numer ten z Bethovena i
    ... transakcja z PIN. Bank nie odpowiada.

    Rox

  • 20. Data: 2002-01-25 09:57:00
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 23 Jan 2002 17:58:48 +0100, "Libido" <l...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Użytkownik "MALko KP" <h...@s...poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    >I machal reka .
    >Hologram byl naprawde niezly.

    I jego sliczny czerwony wizerunek w UV.
    Hologram rzeczywiscie chyba najleszysy z mojej skromnej karcianej
    kolekcji
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl