    From: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowy serwis inteligo
    Date: Tue, 5 Aug 2003 10:27:34 +0200

    "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bgnvpr.1h0.1@bambus.kjonca.bogus...
    > E? A co konkretnie ci nie działa? Wszedłem sobie mozilla 1.5 i bez
    > problemu wyświetlało się wszystko po czym chodziłem. Fakt, ze chodziłem
    > pobieżnie

    Moze chodzi o zwieszajace sie downloady obrazkow. Przy laczu dialupowym (u
    mnie przykladowo dialog), faktycznie obserwuje cos takiego. Obrazki nie
    dociagaja sie do konca, a download "zastyga" w pewnym momencie. Calosc
    wyglada lekko dziwnie. Z tego co pamietam testowy serwis stoi na IIS-ie i
    najprawdopodobniej to tam sa zle poustawiane timeouty.
    M.