  • 11. Data: 2013-02-18 11:29:02
    Temat: Re: Nowy samochód - kredyt czy leasing?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 17 Feb 2013 23:26:25 +0100, RobertS napisał(a):

    > kumple prowadzący DG (zasady ogólne) mieli auta w leasingu i mówili
    > NIGDY więcej, ciągle jakieś jazdy mieli, teraz normalnie kredyt i życie
    > stało się prostsze ;-)

    Czyli warto sprawdzać oferty kredytowe tam gdzie kolega będzie kupował
    auto czy lepiej od razu szukać samemu kredytu po bankach?

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2013-02-18 11:41:41
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > Czyli warto sprawdzać oferty kredytowe tam gdzie kolega będzie kupował
    > auto czy lepiej od razu szukać samemu kredytu po bankach?

    Róznie z tym bywa. Zonce bardziej oplacal sie lizing.
    ZTCW firma lizingowa miala jakis specjalny upust od producenta
    akurat tej konkretnej marki
    Mija juz drugi z 3 lat lizingowych i nie bylo zadnych "zgrzytów"
    poza oplata bodajze 60zl za udostepnienie danych krokodylom
    jednak ci tak opieszale "zalatwiali sprawe" ze i tak wysza na tym 140 do przodu
    ;)

  • 13. Data: 2013-02-19 20:18:51
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 17 Feb 2013 23:26:25 +0100, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    >kumple prowadzący DG (zasady ogólne) mieli auta w leasingu i mówili
    >NIGDY więcej, ciągle jakieś jazdy mieli, teraz normalnie kredyt i życie
    >stało się prostsze ;-)
    Miałem dotąd 5 aut w leasingu i żadnych jazd, oprócz testowych i jazd
    tymi leasingowanymi autami, nie miałem.

    WAM

  • 14. Data: 2013-02-19 21:59:18
    Od: Dan <m...@g...pl>

    W dniu 2013-02-19 20:18, WAM pisze:

    > Miałem dotąd 5 aut w leasingu i żadnych jazd, oprócz testowych i jazd
    > tymi leasingowanymi autami, nie miałem.
    >
    > WAM

    leasing jest prostszy jeśli chodzi o formalności, co do kosztów to
    najlepiej z księgową usiąść i zobaczyć co się bardziej opłaca ale
    pamiętam sytuację z przed kilku lat jak firma leasingowa mojego klienta
    padła i zabrał mu komornik praktycznie cały park maszynowy, pomimo tego,
    że leasing był w 80% spłacony - sprzęt nie należał do niego tylko do
    firmy, która go udzieliła. Jak zawsze kij ma dwa końce.
    Pozdrawiam Dan.

  • 15. Data: 2013-02-23 09:51:31
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Zalezy od tego czy kolega jest golodupcem czy tez ma pieniazde ;-)

    Jak to drugie to lizing - jak najkrotszy z jak najwyzsza wplata
    poczatkowa daje w efekcie najwyzsze koszty w firmie, czyli
    najtansze auto.

  • 16. Data: 2013-02-25 13:48:42
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    On 23 Lut, 09:51, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jak to drugie to lizing - jak najkrotszy z jak najwyzsza wplata
    > poczatkowa daje w efekcie najwyzsze koszty w firmie, czyli

    w sytuacji DG i bycia vatowcem można jeszcze odliczyć 6 tys. Vatu (w
    nie których przypadkach nawet dwa razy)