  • 1. Data: 2013-02-17 17:34:20
    Temat: wiewiórki w metrze
    Od: assembea <a...@i...pl>

    W (warszawskim) metrze pojawiła się reklama konta z premią. Obawiam się, że to
    oznacza umasowienie produnku, co będzie skutkowało pogorszeniem warunków...

  • 2. Data: 2013-02-17 17:51:01
    Temat: Re: wiewiórki w metrze
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 17.02.2013 o 17:34 assembea <a...@i...pl> pisze:

    > W (warszawskim) metrze pojawiła się reklama konta z premią. Obawiam się,
    > że to oznacza umasowienie produnku, co będzie skutkowało pogorszeniem
    > warunków...

    czy pogorszenie - nie wiem, ale reklamę z wiewiórkami (bodajże na polach
    mokotowskich) widziałem ze 3 miesiące temu, potem przez jakiś czas jej nie
    było, być może jest znowu na tej lub innej stacji.
    za to na stacji centrum od jakiegoś czasu jest też getin a obok
    raiffeisenpolbank.
    [sas]

  • 3. Data: 2013-02-17 19:32:01
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu niedziela, 17 lutego 2013 17:34:20 UTC+1 użytkownik assembea napisał:
    > W (warszawskim) metrze pojawiła się reklama konta z premią. Obawiam się, że to
    oznacza umasowienie produnku, co będzie skutkowało pogorszeniem warunków...

    w krk niektóre tramwaje były obklejone reklama przez dobrych kilka miesiecy... ludzie
    sa za głupi i za leniwi zeby tak kombinowac jak my...