  • 1. Data: 2013-02-16 12:07:30
    Temat: alior sync olewa reklamacje, beznadziejny bank
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    mama dzwoni, weryfikuje się, i kontynuuje rozmowę
    mama nie rozumie problemu, muszę jej pomóc wyjaśnić
    oni nie chcą słuchać mojej pomocy, tylko od niej

    żaden Czarnecki nie robił takich cyrków
    totalnie najgorszy bank w Polsce jeśli chodzi o reklamację

    erator/

  • 2. Data: 2013-02-17 00:13:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" kfnp9k$g4$...@n...task.gda.pl

> [...]

    > żaden Czarnecki nie robił takich cyrków
    > totalnie najgorszy bank w Polsce jeśli chodzi o reklamację

    Idź ;) do banku i pogadaj -- przedstaw się jako Twoja mama.
    Ja tak robiłem i jestem zadowolony, bo bez wstawania
    z łóżka mogę wejść do banku...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'