  • 1. Data: 2013-02-15 23:37:55
    Temat: [ot] tax care
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    czy przypadkiem jest tu ktoś kto korzytsał z uslug tax care (jeden z
    klonów)?
    jakie są opinie? z tego co wiem firma ma się zajmować usługami rachunkowymi.

  • 2. Data: 2013-02-16 00:05:11
    Temat: Re: [ot] tax care
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > czy przypadkiem jest tu ktoś kto korzytsał z uslug tax care (jeden z
    > klonów)?
    > jakie są opinie? z tego co wiem firma ma się zajmować usługami
    > rachunkowymi.

    unikaj tych ich usług!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-02-16 07:31:24
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-16 00:05, RobertS pisze:

    > unikaj tych ich usług!

    Jako bywalec p.b.b dodam ku uwadze wątkotwórcy, że jeśli coś takiego
    pisze RobertS, to należy to wydrukować czcionką 64pt bold, powiesić nad
    monitorem i potraktować poważnie. :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 4. Data: 2013-02-16 11:00:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 15 Feb 2013 23:37:55 +0100, vvvvvv napisał(a):

    > czy przypadkiem jest tu ktoś kto korzytsał z uslug tax care (jeden z
    > klonów)?
    > jakie są opinie? z tego co wiem firma ma się zajmować usługami
    > rachunkowymi.

    Ja miałem tylko jedną styczność z 'taksem ker' jak dziewczyna kolegi, u
    którego byłem z wizytą, rozckliwiała się właśnie nad nimi, że aj-coś tam
    można dostać za darmo itd itp. Od razu miałem wyrobioną opinię :)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2013-02-16 16:44:29
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

> [...]
    > którego byłem z wizytą, rozckliwiała się właśnie nad nimi, że aj-coś tam
    > można dostać za darmo itd itp. Od razu miałem wyrobioną opinię :)

    dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    dodatkowe informacje z netu dają pełny obraz sytuacji.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-02-16 20:57:47
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    To firma L. Cz. a wiec stracisz: czas, nerwy i pieniadze.

    Standardowe :-)
    http://www.money.pl/forum/tax-care-opinie--t2966405.
    html
    http://ksiegowosc.infor.pl/forum/159169