  • 21. Data: 2007-01-11 13:48:31
    Temat: Re: Nowy Pl@net Fortis Banku.
    Od: "Mikronik" <m...@l...net>

    Witam,

    Bardzo dziękuję za zgłoszenie. Błąd nie został przez nas
    wcześniej wykryty. Został on zgłoszony, i zostanie poprawiony w
    trybie pilnym!

    Przepraszamy za utrudnienia.

    Pozdrawiam serdecznie

    ------------------

    no to ja mam swoj malutki wklad w nowa Pl@netke ;-)

  • 22. Data: 2007-01-11 13:58:51
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mikronik napisał(a):

    > no to ja mam swoj malutki wklad w nowa Pl@netke ;-)

    Dobrze, że nie napisałeś o co chodziło, bo i po co...

  • 23. Data: 2007-01-11 14:28:56
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    A przelew zagraniczny ktoś testował?

  • 24. Data: 2007-01-11 15:10:52
    Od: "Mikronik" <m...@l...net>

    > Dobrze, że nie napisałeś o co chodziło, bo i po co...

    ;-) drobiazg to byl... nie chcial przyjac mojego emaila do powiadomien
    - system twierdzil ze bledny email. Przypuszczam ze validacja nie
    przyjmowala domen z 4 literowym rozszerzeniem np. @domena.info.

  • 25. Data: 2007-01-11 17:17:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mikronik" <m...@l...net> wrote in message
    ps.com...

    > no to ja mam swoj malutki wklad w nowa Pl@netke ;-)

    Tez dostalem :). Zwrocilem uwage, ze przy wylaczeniu hasla ciagle pojawia
    sie przycisk "Wylacz haslo". Ma zostac poprawione, ale nie w trybie pilnym
    ;).

    MK

  • 26. Data: 2007-01-11 17:22:32
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mikronik napisał(a):

    > przyjmowala domen z 4 literowym rozszerzeniem np. @domena.info.

    Skąd ja to znam...

  • 27. Data: 2007-01-11 17:54:14
    Od: Grzegorz Podsiadlo <n...@-...pl>

    A mi się udało puścić przelew uzywając Opery Mobile na Windows Mobile 5 (z
    SMSem - z kluczem pewnie się nie da) - co mnie bardzo ucieszyło. Tylko
    focus źle przeskakiwał w maskowane okienku podawania hasła - poza tym
    wszystko ok.
    Jak będę miał wolną chwilę sprawdzę czy links-em też się da. ;)

    --
    empeg

  • 28. Data: 2007-01-11 21:17:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Grzegorz Podsiadlo" <n...@-...pl> wrote in message
> [...]
    > wszystko ok.
    > Jak będę miał wolną chwilę sprawdzę czy links-em też się da. ;)

    Opera Mini tez sobie bardzo dobrze daje rade z haslami SMS :).
    Probowalem Opery Mobile dla Symbian UIQ z certyfikatem i sie wywalila przy
    ladowaniu apletu. Opera Mini w ogole nie laduje apletu, wiec jest tylko
    komunikat o bledzie.

    Przy powrocie z hasel SMSowych do certyfikatu jest konieczne wygenerowanie
    nowego klucza. Poprzedni oczywiscie nie traci waznosci. Fajnie gdyby byla
    mozliwosc przejscia bez wygenerowania nowego klucza. Zakladam, ze zostalo to
    w ten sposob zrobione aby przypadkiem nie dokonac zmiany pozostajac bez
    klucza lub hasla do niego, ale przeciez klienci bankow sa osobami rozsadnymi
    i odpowiedzialnymi, wiec wystarczylby sam komunikat.

    MK

  • 29. Data: 2007-01-11 23:25:34
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Pete"
    > blad to chyba ma złoty pakiet?

    mam e-pakiet, bo się opłaca :-)
    kiedyś miałem srebrny ze złotą kartą (żeby mieć darmowe bankomaty)
    ale za przelewy mnie łupili więc zmieniłem na e-pakiet - tyle że nie
    poprzez zwykłą zmianę statusu rachunku bo to kosztuje 500 zł, a
    poprzez
    otwarcie nowego rachunku z żoną by później skasowanie stary.
    No i okazało się że planet w takiej sytuacji zadziałała tak, że ciągle
    działał stary rachunek a z nowego wspolnego e-pakietu korzystać się
    nie dało.

    Ponieważ nie umieli tego poprawić, to taniej było im przerobić mój
    srebrny
    na e-pakiet za 100 zł - utargowałem 400 zł
    *** blad ***

  • 30. Data: 2007-01-11 23:38:49
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <
    >A przelew zagraniczny ktoś testował?

    mam u nich parę EURO to puszcze jutro przelew do Nordei - pewnie idzie
    jak zagraniczny

    Zmienili KONTRAHENTOW na szablony przlewów a bez szablony (podając
    dane) tez mozna nareszcie puscic przelew - tego brakowało wielu
    maruderom, mnie akurat to nie przeszkadzało.
    Przerabiając dane kontrahentów na szablony przelewów przerobili
    niektóre po dwa razy i powstał szblon "nazwa" oraz "nazwa(1)" -
    dlaczego? - nie wiadomo

    Uwaga - został mi w starej planecie jeden kontrahent ze starym numerem
    rachunku - teraz go wycięło dokumentnie, więc sprawdzcie czy macie
    jakies starocie (mogą być potrzebne dane adresowe)

    Najbardziej mam pretensję do nich, że nie zrobili nic w celu
    wyprowadzenia danych np do excela - jedyna dawniej opcja przeklejania
    historii operacji do excela udawała się w html, z dodatkami znaków PLN
    po każdej kwocie (nie sumują się w arkuszu), i zmienianiem długiego
    numeru rachunku na np na liczbę (krótką) pomnożoną przez 10**24
    (przykładowo).
    Dalej nie ma jak zapamiętać sobie w PC historii operacji !!!
    *** blad ***