  • 1. Data: 2003-04-11 06:25:19
    Temat: Nowa tabela prowizji-INGBSK
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Czy ktos ma te nowa table w postaci elektronicznej?
    Mozna, gdzies ja obejrzec? Nie otrzymuje wyciagow z BSK(internet+homecash) a
    tam brak informacji o zmianach tabeli oplat i prowizji.

  • 2. Data: 2003-04-11 06:56:22
    Temat: Re: Nowa tabela prowizji-INGBSK
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Krzysiek wrote:
    > Czy ktos ma te nowa table w postaci elektronicznej?
    > Mozna, gdzies ja obejrzec? Nie otrzymuje wyciagow z
    > BSK(internet+homecash) a tam brak informacji o zmianach tabeli oplat
    > i prowizji.

    Niestety swoja dzisiaj zostawilem w domu i nie moge zeskanowac ale to nie
    jest zadna "Nowa Tabela" tylko po prostu jedna strona z zaznaczonymi
    zmianami w wybranych pozycjach. Wiekszosc zmian tutaj opisalem.

    D.

  • 3. Data: 2003-04-11 08:55:02
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    http://www.ing.pl/u235/navi/49437

    lub wprost z http://www.ing.pl/_itemserver/BSK/tab_det.pdf

    radek

  • 4. Data: 2003-04-11 09:00:19
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Rad'ek wrote:
    > http://www.ing.pl/u235/navi/49437
    >
    > lub wprost z http://www.ing.pl/_itemserver/BSK/tab_det.pdf

    chyba zartujesz - ING aktualizuje swoja strone www rzadziej niz zmienia sie
    wierza panienek w oddzialach. Tam jest stara tabela nie uwzgledniajaca zmian
    od 29.04. Informacji o zmianach na www tez pewnie nikt sie nie doczeka.

    D.

  • 5. Data: 2003-04-11 09:48:52
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

> [...]
    zmian
    >od 29.04. Informacji o zmianach na www tez pewnie nikt sie nie doczeka.

    Ciekawe czy w oddziale mozna obejrzec te zmiany- wczoraj przez HaloŚlaski
    powiedzieli mi, ze mozna to zobaczyc w oddzialach- dzisiaj sprawdze czy to
    prawda. Jezeli zmiany dla taryfy standard2 sa takie radykalne, ze wymuszaja
    przejscie na "komfort" za 14 zl to pozostaje tylko im podziekowac- przejscie
    z 7 zl na 14 (praktycznie wykonywalem kilkanascie przelewow w miesiacu) to
    zbyt duza podwyzka do zaakceptowania.

  • 6. Data: 2003-04-11 13:49:33
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

> [...]
    zmian
    > od 29.04. Informacji o zmianach na www tez pewnie nikt sie nie doczeka.

    o co Ci chodzi ?
    link ktory CI podalem zawiera aktualna taryfe prowizji i oplat
    zajrzyj tam 29.04 - bedziesz mial nowa.

    radek