  • 11. Data: 2014-04-11 13:02:04
    Temat: Re: Nowa promocja w DB konto i kk darmowe na zawsze
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 11 kwietnia 2014 12:13:02 UTC+2 użytkownik dave napisał:
    > Ja zakładałem konto na początku tygodnia i pracownica banku powinformowała mnie że
    niezlaeżnie od promocji muszę wydać 200zł aby karta była za free. Pomyślałem sobie co
    za brak kompetencji, nie czytała regulaminu z którego jasno wynika że jest za darmo
    ta karta jeżeli się ją założy do 15.05. Być może dostali źle napisane wewnętrzne
    broszury informacyjne którymi się posiłkują?

    Ja tez planuje zalozyc konto z karta IQ, zeby miec w szufladzie darmoche do wyplat z
    bankomatow na przyszlosc, gdy Sync sie zbiesi.
    Nie mam zamiaru wyrabiac zadnych limitow.
    Regulamin mowi jasno o zwolnieniu z oplaty, wiec nie martwie sie - jest podstawa do
    ew. reklamacji

    --
    pozdr.
    ls

  • 12. Data: 2014-04-11 17:53:16
    Od: W <w...@w...pl>

    ls wystukał, co następuje:

> [...]
    > mam zamiaru wyrabiac zadnych limitow. Regulamin mowi jasno o zwolnieniu
    > z oplaty, wiec nie martwie sie - jest podstawa do ew. reklamacji

    Infolinia chyba się powoli dokształca, bo już mówią, że po spełnieniu
    warunków promocji jest za free na zawsze (tj założenie przed 15.05 a w
    przypadku kredytówki dodatkowo jedna transakcja).

  • 13. Data: 2014-04-11 22:43:54
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 21:45:58 UTC+2 użytkownik Slavekk napisał:

    > Wbrew tytułowi wątku ja tam widzę darmową TYLKO kartę. Konto niekoniecznie
    >
    > Karta jest darmowa ale ma za to (patrzyłem na kredytówkę) bogaty zestaw
    >
    > płatnych ubezpieczeń, w tym 0,3% zadłużenia co miesiąc...

    A czy z tego "ubezpieczenia" mozna zrezygnowac?

    Pozdrawiam
    Rafal