  • 1. Data: 2008-11-24 11:57:23
    Temat: Nowa kk sklepówka - mille + piotr i paweł
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Chyba nie było na grupie. Wczoraj robiąc zakupy rzuciło mi się przy kasie.

    http://www.millenet.pl/karty/karty_millennium/karty_
    partnerskie/34004/

    W skrócie 5% na cały aportyment kupowany w sklepie i internecie - sieć
    Piotr i Paweł, przy rachunku większym niż 50 PLN.
    Nie wiem, jak wygląda sprawa łączenia tego z kartą zniżkową Piotr i
    Paweł, z której można uzyskać 3%/4% w zależności od wysokości rachunku.
    Podejżewam, że się raczej nie da, ale nie jestem pewnie, bo nie mam czasu
    poszukać.

    Xenocide