  • 1. Data: 2008-11-24 08:24:37
    Temat: Należą się odsetki? Jaka procedurka?
    Od: "Alien" <a...@a...com.pl>

    Witam!

    Miałem w Millenium konto do obsługi kredytu hipotecznego. Kredyt spłaciłem,
    więc chcę zamknąć konto.
    Jakieś 4-5 miesięcy temu złozyłem u nich "wniosek" o rezygnację z odnowienia
    kart bankowych (dwie - konto na mnie i na żonę). Przezornie złożyłem dużo
    wcześniej, żeby mnie nie zaskoczyli szybszymn "odnowieniem".
    Mimo wszystko - zaskoczyli :) Przysłali dwie karty. Pobrali opłatę. Pobrali
    opłatę za jej ubezpieczenie.
    Poszedłem złożyć reklamację.
    Pani ją przyjęła, co potwierdziła papierkiem.
    Minęli parę dni i nic. Poszedłem ponownie.
    Znowu dostalem papiewrek potwierdzający złożenie reklamacji (słusznje, jak
    przyznali pracownicy, bo rezygnacja ze wznowienia kart była poprawna i
    terminowa).
    Minęło od drugiej reklamacji dobre 3-4 tygodnie.
    W międzyczasie naliczono mi opłatę za prowadzenie konta, bo nie zdążyłem go
    zamknąć.
    W sumie parę złociszy i "wiszą". Nie jest to wielka kwota, ale winko dobre
    będzie.
    Pytanie: czy można od oszołomów wyciągnąć - poza oczywistym zwrotem
    pobranych opłat - jeszce jakieś odsetki?
    Oczywiście wiem, że będą to grosze, ale chodzi tu o ZASADĘ.
    Jak sqrczybykom sie z czymś zalega, to wielkie halo robią. A sami miesiącami
    olewają człeka.

  • 2. Data: 2008-11-24 09:54:29
    Temat: Re: Należą się odsetki? Jaka procedurka?

    On 24 Lis, 09:24, "Alien" <a...@a...com.pl> wrote:
> [...]
    > Oczywiście wiem, że będą to grosze, ale chodzi tu o ZASADĘ.
    > Jak sqrczybykom sie z czymś zalega, to wielkie halo robią. A sami miesiącami

    Jak rozumiem, rachunku nie zamykałeś, więc zwrot opłat za prowadzenie
    rachunku się nie należy.
    Ale opłaty roczne za karty powinni zwrócić. Co do rekompensaty,
    zastanawiam się, czy nie domagać się odsetek liczonych tak jak debet w
    ror od tej niesłusznie pobranej kwoty?