  • 1. Data: 2008-11-24 11:58:42
    Temat: CHF - podbijanie kursu "średniego NBP"
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Analizując sobie wykresy kursu CHF/PLN zauważyłem, że w ostatnich dniach
    jest dość dynamiczny wzrost kursu do godziny 12, kiedy to NBP podaje kusy
    średnie, a w dalszej częsci dnia następuje spadek.
    Czy ktoś również to zaobserwował? Czy mi się tylko wydaje, że banki próbują
    jeszcze nieco zarobić, podnosząc kurs?

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 2. Data: 2008-11-24 18:10:29
    Temat: Re: CHF - podbijanie kursu "średniego NBP"
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Na rynku walutowym grają (spekulują) znacznie silniejsi gracze np
    zagraniczne fundusze walutowe którzy coś tam ciągle kombinują. Nasze banki
    mają zbyt mało kasy żeby ruszyć kurs