  • 1. Data: 2008-11-24 10:25:53
    Temat: NobleBank (konto internetowe)
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Czy ktos sie orientuje jakie sa koszty utrzymania konta internetowego w
    tym banku.Czy zabezpieczeniem transakcji sa tak samo jak w GetinBanku
    kody TAN?

  • 2. Data: 2008-11-24 16:51:59
    Temat: Re: NobleBank (konto internetowe)
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "kuba" <k...@k...onet.pl> wrote in message news:ggdvfq$lms$1@news.onet.pl...
    > Czy ktos sie orientuje jakie sa koszty utrzymania konta internetowego w
    > tym banku.Czy zabezpieczeniem transakcji sa tak samo jak w GetinBanku kody
    > TAN?

    Koszty konta to chyba drugoplanowa sprawa, bo jak dobrze pamietam to bank z
    kilkoma oddzialami, dla tych co powierza mu chyba ok 200k PLN.
    Open Finance sprzedaje lokaty Noble (nawet przez internet od 500zl) ale to
    tylko wybrane produkty a nie pelnowymiarowe konto itd.
    To bank z indywidualnymi doradcami i jak chcesz korzystac z ich uslug to
    przejdz sie do nich i pewno wyjasnia ci szczegolowo, bo tloku to tam chyba
    nie ma.

  • 3. Data: 2008-11-24 17:06:48
    Od: Konlin <k...@o...pl>

    kuba wrote:
    > Czy ktos sie orientuje jakie sa koszty utrzymania konta internetowego w
    > tym banku.Czy zabezpieczeniem transakcji sa tak samo jak w GetinBanku
    > kody TAN?

    A gdzie jest jakieś info o tym że w ogóle mają dostęp przez internet do
    konta? Bo ja nie znalazłem, pytałem też osobiście parę miesięcy temu i
    nie było, przynajmniej do ROR.

    pzdr
    konlin

  • 4. Data: 2008-11-24 18:57:10
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Konlin pisze:

    > A gdzie jest jakieś info o tym że w ogóle mają dostęp przez internet do
    > konta? Bo ja nie znalazłem, pytałem też osobiście parę miesięcy temu i
    > nie było, przynajmniej do ROR.

    Na stronie glownej,odnosnik noblenet.
    "Za pośrednictwem NobleNET mogą Państwo sprawdzić stan swojego rachunku
    inwestycyjnego (Multiportfel)
    oraz skorzystać z aplikacji do zarządzania finansami osobistymi
    (Personal Balance Sheet), którą na spotkaniu przedstawił Państwu doradca
    Noble Banku"

  • 5. Data: 2008-11-24 18:58:22
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Krzysztof pisze:

> [...]
    > To bank z indywidualnymi doradcami i jak chcesz korzystac z ich uslug to
    > przejdz sie do nich i pewno wyjasnia ci szczegolowo, bo tloku to tam

    No chyba jeszcze troche poczekam z wizyta u nich ;)

  • 6. Data: 2008-11-24 19:34:31
    Od: bomart <b...@p...fm.skasuj.to.i.to>

    kuba pisze:

    > Czy ktos sie orientuje jakie sa koszty utrzymania konta internetowego w
    > tym banku.Czy zabezpieczeniem transakcji sa tak samo jak w GetinBanku
    > kody TAN?

    Ten bank nie oferuje konta internetowego. Operacje na RORze osobiscie
    lub przez telefon.

    --
    bomart

  • 7. Data: 2008-11-24 19:43:22
    Od: Konlin <k...@o...pl>

    kuba wrote:

    > Na stronie glownej,odnosnik noblenet.

    Rzeczywiście, nigdy tego nie widziałem, pewnie dlatego że nie szukałem
    po info z oddziału :)
    Ale przynajmniej znalazłem reklamę nowej promocji w której dają Jaguary
    X-type. To chyba szybka riposta na C2 z Aliora, niestety warunki na
    wejściu też trochę inne - minimum 10 Mzł.

    pzdr
    konlin

  • 8. Data: 2008-11-25 17:22:03
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Podrzuci ktos sznurek do opisu tej lokaty Aliora? na ich stronie nie widze
    > nic, a chcialbym poznac szczegoly tej oferty. Ew jakis link do opisu (bo
    > znam to tylkoz przedstartowych opowiesci prezesa)

    Chyba na razie to wiekszosc produktow jest w fazie przedstartowej, bo duzo
    bylo gadania, a malo kto ma juz w rece (np. KK), co nie przeszkodzilo
    Aliorowi zmienic warunkow juz pierwszego dnia.

  • 9. Data: 2008-11-25 17:22:43
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Konlin wrote:

> [...]

    widze nic, a chcialbym poznac szczegoly tej oferty. Ew jakis link do
    opisu (bo znam to tylkoz przedstartowych opowiesci prezesa)

    Regards,
    Maverick
    Nissan Bluebird - juz pelnoletni