Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2008-11-24 11:58:16
Temat:jaka prowizja dla agenta?
Od:"Mirosław Backa" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jak jest wynagradzany "agent "(osoba przygotowujaca kredyt
mieszkaniowy) w DB( i inne banki)? Czy od podpisanej umowy dostaje prowizje?
Czy dostaje prowizje od utrzymania klienta w tym banku, a gdy po 3 latach
lub wczesniej kredyt zostanie przeniesiony do innego, bedzie mial potracenia
jakies??

Pozdr.

2. Data: 2008-11-25 12:45:28
Temat:Re: jaka prowizja dla agenta?
Od:"Miroslav Backa" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mirosław Backa" <b...@o...pl> wrote in message
> [...]
> Czy dostaje prowizje od utrzymania klienta w tym banku, a gdy po 3 latach
> lub wczesniej kredyt zostanie przeniesiony do innego, bedzie mial

nikt nie wie? A moze ktos wie jak to jest w innych bankach?

3. Data: 2008-11-25 20:06:55
Od:Andrzej Rumin <r...@h...spam.data.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 25 Nov 2008 13:45:28 +0100, Miroslav Backa
<b...@o...pl> wrote:

> "Mirosław Backa" <b...@o...pl> wrote in message
>>

> nikt nie wie? A moze ktos wie jak to jest w innych bankach?

Przynajmniej w niektórych innych bankach pracownik od kredytów nie
jest specjalnie wynagradzany. Dostaje stałą pensję i tyle.

Natomiast jeśli dział kredytów nie wykona planu (rocznego,
kwartalnego itp.) sprzedaży , to dział (wszyscy pracownicy) może
nie dostać np. jakiejś uznaniowej premii.

Nic mi nie wiadomo, żeby ktoś z pracowników się przejmował losami
kredytów po jakimś czasie.
Potrącanie jakiejś części wynagrodzenia z tego tytułu byłoby raczej
nie do pomyślenia.

Pozdrowienia
--
Andrzej Rumin

4. Data: 2008-11-26 21:34:39
Od:"dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirosław Backa" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy dostaje prowizje od utrzymania klienta w tym banku, a gdy po 3 latach
> lub wczesniej kredyt zostanie przeniesiony do innego, bedzie mial

bardzo różnie, do nawet kilku procent w niektórych bankach a z
odpowiedzialnością za fraudy też jest różnie i często np przy gotówkowych
agent odpowiada za ilość fraudów ponad jakiś określony poziom również
finansowo. Nie dostaniesz na tacy konkretnej prowizji bo są one często
ustalane indywidualnie i inną masz zgłaszając się bezpośrednio do banku a
inną podlegając pod jakąś sieć. w poważnych "sieciach" bardzo często jest
wyższa prowizja ale jak masz bezpośrednio w banku i duży wolumen sprzedaży
to masz możliwość łatwiejszej negocjacji prowizji chociaż w niektórych
przypadkach może zająć kilka lat otrzymanie prowizji w negocjacjach z
bankiem poziomu taki jaki otrzymasz na start w dobrej "sieci"....