  • 1. Data: 2008-11-24 11:58:16
    Temat: jaka prowizja dla agenta?
    Od: "Mirosław Backa" <b...@o...pl>

    Witam, jak jest wynagradzany "agent "(osoba przygotowujaca kredyt
    mieszkaniowy) w DB( i inne banki)? Czy od podpisanej umowy dostaje prowizje?
    Czy dostaje prowizje od utrzymania klienta w tym banku, a gdy po 3 latach
    lub wczesniej kredyt zostanie przeniesiony do innego, bedzie mial potracenia
    jakies??

    Pozdr.

  • 2. Data: 2008-11-25 12:45:28
    Temat: Re: jaka prowizja dla agenta?
    Od: "Miroslav Backa" <b...@o...pl>

    "Mirosław Backa" <b...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > Czy dostaje prowizje od utrzymania klienta w tym banku, a gdy po 3 latach
    > lub wczesniej kredyt zostanie przeniesiony do innego, bedzie mial

    nikt nie wie? A moze ktos wie jak to jest w innych bankach?

  • 3. Data: 2008-11-25 20:06:55
    Od: Andrzej Rumin <r...@h...spam.data.pl.invalid>

    Tue, 25 Nov 2008 13:45:28 +0100, Miroslav Backa
    <b...@o...pl> wrote:

    > "Mirosław Backa" <b...@o...pl> wrote in message
    >>

    > nikt nie wie? A moze ktos wie jak to jest w innych bankach?

    Przynajmniej w niektórych innych bankach pracownik od kredytów nie
    jest specjalnie wynagradzany. Dostaje stałą pensję i tyle.

    Natomiast jeśli dział kredytów nie wykona planu (rocznego,
    kwartalnego itp.) sprzedaży , to dział (wszyscy pracownicy) może
    nie dostać np. jakiejś uznaniowej premii.

    Nic mi nie wiadomo, żeby ktoś z pracowników się przejmował losami
    kredytów po jakimś czasie.
    Potrącanie jakiejś części wynagrodzenia z tego tytułu byłoby raczej
    nie do pomyślenia.

    Pozdrowienia
    --
    Andrzej Rumin

  • 4. Data: 2008-11-26 21:34:39
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Mirosław Backa" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy dostaje prowizje od utrzymania klienta w tym banku, a gdy po 3 latach
    > lub wczesniej kredyt zostanie przeniesiony do innego, bedzie mial

    bardzo różnie, do nawet kilku procent w niektórych bankach a z
    odpowiedzialnością za fraudy też jest różnie i często np przy gotówkowych
    agent odpowiada za ilość fraudów ponad jakiś określony poziom również
    finansowo. Nie dostaniesz na tacy konkretnej prowizji bo są one często
    ustalane indywidualnie i inną masz zgłaszając się bezpośrednio do banku a
    inną podlegając pod jakąś sieć. w poważnych "sieciach" bardzo często jest
    wyższa prowizja ale jak masz bezpośrednio w banku i duży wolumen sprzedaży
    to masz możliwość łatwiejszej negocjacji prowizji chociaż w niektórych
    przypadkach może zająć kilka lat otrzymanie prowizji w negocjacjach z
    bankiem poziomu taki jaki otrzymasz na start w dobrej "sieci"....