  • 1. Data: 2008-11-24 08:04:54
    Temat: Bardzo ważnawiadomość dla wszystkich ,,euro" - sceptyków !!!
    Od: "JurekE" <i...@p...onet.pl>

    Do WSZYSTKICH

    ukazało się opracowanie doktora Eryka Łona

    ,,Warto mieć polską walutę&#8221;

    dołączone jest ono do kwartalnika ,,Myśl&#8221; (można je nabyć w MPIK-ach)

    &#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8
    212;&#8212;&#8212;
    ,,Opracowanie doktora Eryka Łona na temat integracji Polski ze strefą euro jest
    dziełem w pełni dojrzałym. Autor w sposób wszechstronny i obiektywny analizuje
    koszty i korzyści integracji walutowej z punktu widzenia teorii optymalnego
    obszaru walutowego.

    Dlatego końcowy wniosek o celowości REZYGNACJI z euro ma walor w pełni naukowy.
    Z całym przekonaniem opowiadam się za opublikowaniem dzieła doktora Eryka
    Łona. &#8221;

    z recenzji prof. Andrzeja Kaźmierczaka, Katedra Bankowości, SGH

    http://www.endecja.pl/wydarzenia/pokaz/427

  • 2. Data: 2008-11-24 08:08:39
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "JurekE" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dlatego końcowy wniosek o celowości REZYGNACJI z euro ma walor w pełni
    > naukowy.
    > Z całym przekonaniem opowiadam się za opublikowaniem dzieła doktora Eryka
    > Łona. &#8221;

    Mnie za wejściem do strefy Euro przekonuje obecna huśtawka na polskiej
    walucie.

  • 3. Data: 2008-11-24 08:18:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Lis, 09:08, "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    pl...

    > Mnie za wejściem do strefy Euro przekonuje obecna huśtawka na polskiej

    Niedawno w Bankierze pisano, ze w 2012 tylko 4 panstwa z calej strefy
    euro (wliczajac polske) beda spelniac wymogi, ktore byly przy jej
    wprowadzaniu.
    Obecnie wiekszosc panstw majacych Euro nie przeszla by kryteriow
    przjescia na ta walute, gdyz nie spelniaja aktualnie wymogow.

  • 4. Data: 2008-11-24 09:01:08
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 24 Nov 2008 00:18:27 -0800, krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > wprowadzaniu. Obecnie wiekszosc panstw majacych Euro nie przeszla by
    > kryteriow przjescia na ta walute, gdyz nie spelniaja aktualnie wymogow.

    Hmm chyba nie na Bankierze ;-)

    http://tinyurl.com/pl-euro-2011

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2008-11-24 10:05:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    JurekE wrote:

> [...]
    > Łona. &#8221;
    >
    > z recenzji prof. Andrzeja Kaźmierczaka, Katedra Bankowości, SGH

    aaa, to tam gdzie sie robi doktorat po wakacyjnym kursie MBA

  • 6. Data: 2008-11-24 19:05:10
    Od: M <M...@w...pl>

    JurekE pisze:

    > dołączone jest ono do kwartalnika ,,Myśl&#8221; (można je nabyć w MPIK-ach)

    Nie ma czegoś takiego jak MPiK. Rozmrozili cię po 20 latach czy co?

    M.