  • 1. Data: 2002-07-10 15:45:52
    Temat: Nowa VE z mBanku - wnioskować czy sami przysyłają ?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    na obecnej jest data ważności 08.2002 r.
    Z wcześniejszych informacji pamiętam że to bank
    mial o tym pamiętać ale pewności nie mam, więc jak
    to jest i ile dni przed upływem terminu taką kartę
    przysyłają

    Sark

    p.s. zapis ważności na karcie 08.2002 ozancza że
    jest ważna do końca lipca czy do końca sierpnia ?

  • 2. Data: 2002-07-10 15:48:39
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Sark
    >
    > p.s. zapis ważności na karcie 08.2002 ozancza że
    > jest ważna do końca lipca czy do końca sierpnia ?

    Wzana jest do końca sierpnia a nową mBank sam przysle.

  • 3. Data: 2002-07-10 15:51:15
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Sark
    >
    > p.s. zapis ważności na karcie 08.2002 ozancza że
    > jest ważna do końca lipca czy do końca sierpnia ?

    Do końca sierpnia.
    Powinni sami przysłać - jeszcze jest czas

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2002-07-10 16:28:34
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Do końca sierpnia ważna, a przyślą mniej więcej z miesięcznym
    wyprzedzeniem (ale generalizuję na podstawie małej próby).

  • 5. Data: 2002-07-11 08:21:39
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wyprzedzeniem (ale generalizuję na podstawie małej próby).

    No to ja sie dolaczam to tej proby :))
    Mialem karte 07.2002 i przyslali mi nowa 20 czerwca do aktywacji -takze na
    1,5 miesiaca wczesniej. Niezle -bylem zaszokowany. Tak na marginesie do BZ
    WBK bede musial isc osobiscie a i to nie wiadomo kiedy wyrobia i czy nie
    bedzie po terminie.
    POzdrawiam
    Wall