  • 1. Data: 2003-03-07 09:43:15
    Temat: Nordea - przelew do US
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Witam,
    czy brak osobnego formularza przelewów do urzędu skarbowego w menu
    transakcyjnym NordeaBanku uniemożliwia dokonywanie tych przelewów czy można
    je wysyłać korzystając z przelewu zwykłego i wpisywać wszystkie konieczne
    dane?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2003-03-07 10:15:25
    Temat: Re: Nordea - przelew do US
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> wrote in message
> [...]
    można
    > je wysyłać korzystając z przelewu zwykłego i wpisywać wszystkie konieczne

    Nie ma przelewu do US??? Dziwne. Zwykły przelew US Ci raczej odrzuci (o ile
    Nordea go wogóle wyśle).

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2003-03-07 10:15:34
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <
> [...]
    można
    > je wysyłać korzystając z przelewu zwykłego i wpisywać wszystkie konieczne

    nie można zwykłym przelewem
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-03-07 10:24:38
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:
    [...]

    > Nie ma przelewu do US??? Dziwne. Zwykły przelew US Ci raczej odrzuci (o ile
    > Nordea go wogóle wyśle).

    Nawet poprawnie sformatowany ?
    KJ

  • 5. Data: 2003-03-07 11:25:23
    Od: Miroslaw Moczyrog <m...@p...gazeta.pl>

    Kamil Jonca wrote:
    > Krzysztof Kowalski wrote:
    > [...]
    >>
    > Nawet poprawnie sformatowany ?

    Gdzie mozna znalezc informacje odnosnie poprawnego formatu przelewow
    elektronicznych do US ?

    pozdrawiam,

    mirek

  • 6. Data: 2003-03-07 11:27:54
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <
    > można
    >
    > nie można zwykłym przelewem

    Po telefonie na infolinię okazuje się, że to tylko demo jest nieaktualne i
    możliwość dokonywania przelewów do urzędów skarbowych istnieje.
    Prosiłbym jednak o potwierdzenie tego, bo już naczytałem się tu o różnych
    niestworzonych historiach jakie opowiadają linki :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2003-03-07 11:48:31
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Miroslaw Moczyrog wrote:
    [...]

    > Gdzie mozna znalezc informacje odnosnie poprawnego formatu przelewow
    > elektronicznych do US ?
    >
    > pozdrawiam,
    >
    > mirek

    Np. Tu
    http://mbank.blog.pl/archiwum/index.php?nid=1017342
    Powinno być na stronach MF(ale po zmianie strony musiałbym znaleźć)
    KJ

    PS UWAGA - nie dotyczy ZUS !! Tylko podatki (a i to nie wszystkie :-/ )

  • 8. Data: 2003-03-07 12:00:37
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nawet poprawnie sformatowany ?

    Tak - bo to jest inny komunikat Elixir niż zwykły przelew. Zobacz w
    regulaminie KIR ile w komunikacie Elixir jest ukrytych pól - to co wypełnia
    klient to tylko część. Przelewy do ZUS i US to są odrębne komunikaty niż
    zwykłe przelewy.

    K. Kowalski

  • 9. Data: 2003-03-07 12:01:15
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

> [...]
    > Prosiłbym jednak o potwierdzenie tego, bo już naczytałem się tu o różnych
    > niestworzonych historiach jakie opowiadają linki :)

    Dlatego napisałem "Dziwne" - bo byłem (i jestem :-) przekonany, że jak sie
    ostatnio logowałem to tam było :-)))

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2003-03-07 12:10:11
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:
    [...]

> [...]

    > klient to tylko część. Przelewy do ZUS i US to są odrębne komunikaty niż

    Jesteś pewien ? Co do zus to się zgodzę. Co do US to byłem (i jestem)
    przekonany że jest to zwykły komunikat.
    Natomiast jeśli jest tak jak mówisz to... nie da się lokalnego podatku
    zapłacić inaczej niż w kasie urzędu.

    KJ