  • 1. Data: 2003-03-07 05:50:02
    Temat: ktory bank wybrac?
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    Mam pytanko, w ktorym banku zalozyc sobie konto (chce zamknac w PKO SA bo
    maja troszke wysoka prowizje za obsluge rachunku:))
    Potrzebny mi bank do ktorego moge wplacac jak i wyplacac pieniadze bez
    prowizji, z jak najnizsza opłata za obsluge rachunku oraz najlepiej zeby nie
    mial wymaganych wplywow na konto, no i oczywiscie zeby mial w miare dobrze
    rozwinieta siec bankomatow.
    Opłaty za przelewy nie maja znaczenia, bo jak na razie z nich nie
    korzystam:)
    Co byscie polecali?
    Ag

  • 2. Data: 2003-03-07 08:17:52
    Temat: Re: ktory bank wybrac?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozwinieta siec bankomatow.
    > Opłaty za przelewy nie maja znaczenia, bo jak na razie z nich nie

    LukasBank e-konto www.lukas.pl
    Za prowadzenie rachunku: ZERO
    Wpłaty na konto gotówkowe i przelewami: ZERO
    Wymagana wpłata minimalna na konto: ZERO
    Ilość bezprowizyjnych bankomatów: coś koło 600

    RJCz

  • 3. Data: 2003-03-07 09:38:09
    Temat: Odp: ktory bank wybrac?
    Od: "mar" <m...@o...pl>

  • 4. Data: 2003-03-07 09:59:39
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Użytkownik "mar" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    I wielu wielu innych kwestii też nie poruszyłem ;-) Odpowiedziałem po prostu
    na listę wymagań Agi. W jej poście nie było mowy o kredytach, kartach
    kredytowych, funduszach inwestycyjnych itp. itd, zaś o przelewach napisała,
    że ją nie interesują!

    RJCz

  • 5. Data: 2003-03-07 10:36:56
    Od: "mar" <m...@o...pl>

> [...]

    > RJCz
    >
    > Przepraszam,masz rację ale skoro jesteś na topie to chętnie przeczytam na
    temat dwoch zagadnień:kredyt odnawialny z ROR ,opłaty i prowizje dla osoby
    fiz.od kredytu .
    Czy również to przemawia za Lukas Bank ?
    poz.

  • 6. Data: 2003-03-07 10:56:51
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    > temat dwoch zagadnień:kredyt odnawialny z ROR ,opłaty i prowizje dla osoby
    > fiz.od kredytu .
    > Czy również to przemawia za Lukas Bank ?

    Kredyt odnawialny - qrewsko drogi (wysokie oprocentowanie) - tutaj to raczej
    "mBank i żaden inny"
    opłaty i prowizje od kredytu - porównywalne z innymi bankami

    RJCz

  • 7. Data: 2003-03-07 11:03:45
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

> [...]
    > Wpłaty na konto gotówkowe i przelewami: ZERO
    > Wymagana wpłata minimalna na konto: ZERO
    > Ilość bezprowizyjnych bankomatów: coś koło 600

    A czy Lukas nie pobiera czasem prowizji za wypłate gotowki w kasie?
    Wolalabym taki, ktory nie ma jeszcze takiego zwyczaju:)
    Aga

  • 8. Data: 2003-03-07 12:14:09
    Od: p...@p...onet.pl

    > A czy Lukas nie pobiera czasem prowizji za wypłate gotowki w kasie?
    > Wolalabym taki, ktory nie ma jeszcze takiego zwyczaju:)
    > Aga

    Pobiera. Od 2 do 5 zł.

    To może Lgnet ? Darmowe wpłaty i wypłaty, darmowe
    prowadzenie rachunku.
    Tylko, kruca bomba, mało oddziałów :( .

    Pozdrawiam
    Soren

  • 9. Data: 2003-03-07 14:39:49
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    > Pobiera. Od 2 do 5 zł.
    >
    > To może Lgnet ? Darmowe wpłaty i wypłaty, darmowe
> [...]
    I niestety z tego powodu odpada:(
    A jak sie ma sprawa z Inteligo? Czy mozna wplacac na to konto gotowke bez
    zadnych prowizji w PKO BP?

  • 10. Data: 2003-03-07 14:58:08
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Aga" <
    > A jak sie ma sprawa z Inteligo? Czy mozna wplacac na to konto gotowke bez
    > zadnych prowizji w PKO BP?

    bez prowizji wplacasz w pkobp i wyplacasz w bankomatach pkobp
    chwilowo rowniez za darmo sa bankomaty Euronetu
    *** blad ***