  • 1. Data: 2003-03-07 07:08:37
    Temat: Inteligo - tez tyle czekaliscie ?
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

    Witam,
    We wtorek rano wypelnilem na ich stronie www formularz. Przez 3 dni nie
    doczekalem sie na ten telefon sprawdzajacy dane. Wczoraj poslalem im jeszcze
    maila z zapytaniem co sie dzieje. I cisza. Niby moglbym do nich zadzwonic ale
    mam dziwne przekonanie ze to im powinno zalezec.
    Zawsze tak jest?

    Pzdr,
    TRS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-03-07 09:00:59
    Temat: Re: Inteligo - tez tyle czekaliscie ?
    Od: "arowb" <a...@p...onet.pl>

    ja dostalem telefon dzien po wypelnieniu ale nie robilem tego sam tylko
    przez akwizytora inteligo /ich pracownika/

  • 3. Data: 2003-03-07 19:50:54
    Od: "mano-a" <m...@t...pl>

    To zalezy od tego ile osob zlozylo podanie o konto.
    Ja w przypadku inteligo jestem bardzo mile zaskoczony !!!
    Wypelnilem formularz z www (pelny) w sobote okolo 12:00 a o 14:00 juz mialem
    telefon od konsulatanta, w czwartek telefon aby sie umowic na odebranie
    przesylki i w piatek (dzisiaj 13:00) odbior wiec liczac czas oczekiwania w
    dniach roboczych to u mnie wychodzi 4dni z hakiem.
    Wiec naprawde super exstra turbo szybko :) co jak co ale z ich tempa
    dzialania to jestem naprawde zadowolony !!!
    aha telefon byl w czawartek z pytaniem na kiedy mi pasuje odbior moglem
    wybrac takze czwartek (bo babka dzwonila rano) tylko ze mi niepasowalo to
    sie umuwilem na piatek czyli by bylo jeszcze szybciej :)

    POZDRAWIAM