  • 1. Data: 2003-05-21 11:16:40
    Temat: Nordea - komunikat z przeprosinami
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Witam,
    ponieważ nie pamiętam, aby coś takieg się zdarzyło, to pozwalam sobie
    wkleić:

    "Data / Czas 2003-05-16 09:42:47
    Tytuł Przepraszamy za awarię.
    Treść
    Szanowni Państwo, w związku z problemami technicznymi, które pojawiały się
    na początku maja podczas korzystania z bankowości elektronicznej Nordea,
    przepraszamy Państwa za wszelkie związane z tym niedogodności w korzystaniu
    z kont internetowych. Przyczyną braku dostępu do systemu było nagłe,
    niezależne od banku, zagrożenie wynikające z przeciążenia sieci
    elektrycznej. Aby wyeliminować ryzyko poważnego uszkodzenia systemu,
    postanowiono wprowadzić dwie przerwy w dostępie do stron internetowych
    Nordea Bank Polska. Działając w sytuacji awaryjnej, nie mieliśmy niestety
    możliwości wcześniejszego poinformowania Klientów o tym fakcie. Biorąc
    również pod uwagę fakt, iż był to dzień płatności do ZUS, intencją naszą
    było postawienie do dyspozycji Klientów kanałów elektronicznych w drugiej
    połowie dnia. W celu zapewnienia bezawaryjnej pracy systemu w przyszłości
    sprawdzone zostały parametry techniczne sieci elektrycznej, dokonano też
    wymiany elementów, których potencjalne nieprawidłowe działanie mogłoby
    powodować ewentualne przerwy w dostępie do kont internetowych. Zastosowane
    przez nas rozwiązania pozwolą w przyszłości na zmniejszenie awaryjności
    funkcjonowanie bankowości elektronicznej. Chcąc zrekompensować
    niedogodności, jakie mogły wynikać z awarii informujemy Państwa, iż bank
    odstąpi od pobrania opłaty z tytułu prowadzenia rachunku za maj.
    Zapewniając, że dołożymy wszelkich starań, by podobne sytuacje nie zdarzały
    się w przyszłości, jeszcze raz przepraszamy i zapraszamy do korzystania z
    usług Nordea Bank Polska. Z poważaniem, Kazimierz Głowacki Wiceprezes
    Zarządu"

    Co ciekawe na stronie o tym nie napisali (w aktualnościach), więc nie wiem
    czy dotyczy to wszystkich kont czy tylko firmowych, ale i tak jestem
    zaskoczony. Tym bardziej, że ja osobiście w ogóle nie wiedziałem o awarii ;]

    Z życzeniami dla klientów, aby takie i podobne zachowania stały się regułą.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2003-05-22 08:58:56
    Temat: Re: Nordea - komunikat z przeprosinami
    Od: "PO" <p...@p...onet.pl>

    Ciekawe tylko kiedy beda przepraszac za to co dzialo sie 20 maja we wtorek,
    czyli w dniu placenia PDoOF.

    pozdr.
    PO