    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nordea Progres na czele rachunków oszczędnościowych
    Date: Wed, 10 Aug 2005 21:39:17 +0200
    Sender: o...@P...ONET.PL@espol1-nat.espol.com.pl

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5683.0000013e.42fa4c9d@newsgate.onet.pl...

    > Tak jest. Zmienili regulamin. Jedna wypłata w miesiącu będzie za darmo -
    > co
    > przy najwyższym na rynku oprocentowaniu czyni ich konto bardzo
    > atrakcyjnym.

    gdzie jest to dokladnie napisane, na ich stronie jest tylko informacja:
    Do 15 września - w okresie promocji - wypłat można dokonywać za darmo. Po
    okresie promocji bezpłatny jest pierwszy przelew z rachunku.
    Od kolejnych Bank pobierze prowizję w wysokości 0,2% kwoty, min. 10 PLN.

    Z tego wcale nie wynika taka sama zasada jak np. w ING, ze raz na miesiac.
    Moze jest to gdzies ukryte, ale ja tego nie widze. Poza tym atrakcyjne sa
    stawki dla "klienta zlotego" (nie wiem co to oznacza), ale domyslam sie, ze
    gdybym chcial zalozyc u nich tylko ten rachunek, to bylbym "zwyklym
    klientem" a roznica w stosunku do ING niewielka? Jak z dostepem przez
    internet do tego rachunku?(bezplatny?, jakie zabezpieczenia? (token czy
    karta kodow)?
    Szkoda, ze wszystkich informacji nie umieszcza w jednym miejscu o tym ich
    koncie, czy przelew przez internet do innego banku jest darmowy z tego
    konta? Za duzo niewiadomych..............