  • 1. Data: 2005-08-09 19:23:55
    Temat: Bank Millennium obniża oprocentowanie kart kredytowych
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Z dniem 1 września br. Bank Millennium obniży oprocentowanie kredytu na
    kartach kredytowych dla wszystkich rodzajów transakcji dokonywanych kartami
    tj.: transakcji bezgotówkowych, transakcji spłaty zadłużenia karty
    kredytowej wydanej przez inny bank oraz transakcji pożyczki gotówkowej.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,13455

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-08-09 19:58:07
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 9 Aug 2005 21:23:55 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >tj.: transakcji bezgotówkowych, transakcji spłaty zadłużenia karty
    >kredytowej wydanej przez inny bank oraz transakcji pożyczki gotówkowej.

    No to mamy efekt ustawy antylichwiarskiej. Niech zgadne - nastepny
    bedzie Raiffeisen? :)

    A przy okazji - co z zapowiadanymi przez Ciebie bezodsetkowymi
    przelewami z kart Millennium?

    G.

  • 3. Data: 2005-08-09 20:24:50
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak wrote:
    > A przy okazji - co z zapowiadanymi przez Ciebie bezodsetkowymi
    > przelewami z kart Millennium?

    Zebym ja wiedzial... :) Czekamy. Niestety moje newsy maja to do siebie, ze
    czesto ida z baaaardzo duzym wyprzedzeniem ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-08-10 16:27:51
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Zebym ja wiedzial... :) Czekamy. Niestety moje newsy maja to do siebie, ze
    > czesto ida z baaaardzo duzym wyprzedzeniem ;)

    Akurat ten news podalem kilka dni temu, tak samo jak zmiany w logowaniu do
    Millenetu, ktore wejda niedlugo :)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 5. Data: 2005-08-10 16:41:52
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Radoslaw Dabrowski wrote:
    > Akurat ten news podalem kilka dni temu, tak samo jak zmiany w
    > logowaniu do Millenetu, ktore wejda niedlugo :)

    a to nie news ;) to informacja prasowa ;) ja tam pisze o tych takich, co
    czesto jeszcze nawet heheh biuro prasowenbie wie ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://PRnews.pl
    Zadbaj o swoje pieniadze!