    From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nieudana transakcja netowa
    Date: Thu, 20 Jun 2002 17:23:22 +0200

    Otóż podczas przeglądania wyciągów znalazłem jedną transakcję netową,
    która nie doszła do skutku, tzn. pieniądze z konta pobrano, natomiast
    towar nigdy nie dotarł do mnie. Transakcja nie jest na jakąś wysoką
    kwotę, ale nie chcę nikomu robić podarków.

    Jaka jest szansa na zareklamowania takiej transakcji? Dodam, że jest
    on z ub. roku, a konto, do którego miałem VC, już jakiś czas temu
    zamknąłem.