  • 1. Data: 2002-08-01 17:21:42
    Temat: BSK OnLine-chyba czegos nie rozumiem :-(
    Od: "GaBeR" <p...@n...skrzynka.pl>

    Witam,
    Mam problem z logowaniem do BSK Online.
    W trakcie logowania do systemu pojawia sie aplet, w ktorym nalezy wpisac
    hasło uzytkownika.
    Podswietlaja sie poszczegolne cyfry, oznaczajace jak rozumiem kolejne litery
    hasla.
    Niestety podswietlane sa rowniez pola o numeracji wyzszej niz liczba liter
    mojego hasla.
    Sa tam cyfry od 1 do 32.Moje haslo ma 11 znakow.Wiec dlaczego podswietlaja
    sie np. cyfry 20 lub 27?
    Dobrze to wszystko rozumiem czy nie?
    Nie wiem co z tym fantem zrobic bo nie moge sie zalogowac.
    Prosze o pomoc.
    Pozdrawiam
    Michal Gabrys
    pl.misc.samochody

  • 2. Data: 2002-08-01 17:32:42
    Temat: Re: BSK OnLine-chyba czegos nie rozumiem :-(
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "GaBeR"
    > Sa tam cyfry od 1 do 32.Moje haslo ma 11 znakow.Wiec dlaczego podswietlaja
    > sie np. cyfry 20 lub 27?

    mialem dzis to samo - otworzylem w oddziale Taryfe 0, potem internet i znow
    do oddzialu trzeba isc
    Pani na infolinii powiedziala, ze po wygenerowaniu klucza trzeba isc do
    banku bo tam muszą uruchomic uslugę on-line. Potem maja się pokazywać hasła
    najwyżej tej długości jak wybrałeś

    DoctorQ jest producentem również sezama w BPH a tego uzywam juz ponad pol
    roku i identycznie sie zaczyna a haslo nigdy nie jest dluzsze niz moje.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-08-01 18:18:00
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    musisz chwilke poczekac - najwyzej jeden dzien
    zalezy to od sprawnosci oddzialu

    pozdr
    radek

  • 4. Data: 2002-08-01 19:05:52
    Od: "mw" <m...@p...onet.pl>

    sprawdz prosze jak podajesz swoj login (id)
    podaj go ciagiem, bez odstepów a system napewno cie przepusci i pozwoli
    zalogowac poprawnie
    uwazaj : login ma 10 znaków
    maciek

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2002-08-01 19:28:23
    Temat: BSK OnLine-a co z zapomnianym loginem???
    Od: "GaBeR" <p...@n...skrzynka.pl>

    Użytkownik "mw" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > sprawdz prosze jak podajesz swoj login (id)
    > podaj go ciagiem, bez odstepów a system napewno cie przepusci i pozwoli
> [...]

    A jeszcze a propos loginu.
    Mialem go zapisany na kartce.
    Dzisiaj w trakcie wizyty w oddziale panienka z okienka spytala czy moze
    sobie ja zostawic.
    "Peeewnie" mowie...no i teraz staram sie przypomniec jaki ten login byl :-\
    Haslo pamietam ale loginu cos nie bardzo:(
    I za bardzo nie mam pojecia jak ew. sie dowiedziec jaki to ten moj ID
    jest???
    Szacuneczek
    Michal Gabrys
    pl.misc.samochody

  • 6. Data: 2002-08-01 19:48:09
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Aug 2002 19:21:42 +0200,
    osoba podpisana: GaBeR <p...@n...skrzynka.pl>
    napisała:
    [..]
> [...]
    > mojego hasla.
    > Sa tam cyfry od 1 do 32.Moje haslo ma 11 znakow.Wiec dlaczego podswietlaja
    Wedle wszelkich danych Twój login nie jest jeszcze rozpoznawany.
    Albo źle go wpisujesz (wątpię), albo jeszcze nie jesteś wprowadzony do
    BSKOnLine. Niestety, nie pamiętam terminów w jakich oni powinni wszystko
    wprowadzić, i nie mogę Ci powiedzieć czy jest to wina pracownika
    oddziału, czy też "jeszcze nie nadszedł Twój czas".
    BTW Zawsze jest 32 literki(w przeciwieństwwie do BPH, gdzie kończy się
    na ostatnim żądanym znaku). Ale te "powyżej" Twojego hasła nie
    podświetlają się.

    KJ

    --
    Uwolnić słonia !!!

  • 7. Data: 2002-08-02 08:19:40
    Od: <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > sie np. cyfry 20 lub 27?
    > Dobrze to wszystko rozumiem czy nie?
    > Nie wiem co z tym fantem zrobic bo nie moge sie zalogowac.

    powody mobą być dwa :
    - błędnie podany użytkownik : system rozróżnia duże i małe litery
    (jeśli podasz błędny identyfikator system generuje losowo pozycje
    dla użytkownika którego niema),
    - użytkownik nie był jescze dostępny - po aktywacji w oddziale
    system aktualizuje listę użytkownikóe BSKOnline co ok. 1 godzinę.

    Pozdrawiam
    Bartek I.

  • 8. Data: 2002-08-02 14:58:47
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "GaBeR" <p...@n...skrzynka.pl> napisał w wiadomości
    > Mam problem z logowaniem do BSK Online.
    > Sa tam cyfry od 1 do 32.Moje haslo ma 11 znakow.Wiec dlaczego podswietlaja
    > sie np. cyfry 20 lub 27?

    A nie walnąłeś się w nazwie użytkownika ??? Nie pomyliłeś kolejności cyfr,
    liter ????
    Taki objaw jest zawsze, gdy próbujesz się zalogowac na nieistniejącego
    użytkownika

  • 9. Data: 2002-08-03 09:21:00
    Od: "Gaber" <p...@s...pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > liter ????
    > Taki objaw jest zawsze, gdy próbujesz się zalogowac na nieistniejącego

    A gdybym nie pamietal swojego loginu?
    Jest jakas mozliwosc zeby sie dowiedziec jaki on jest?
    Pozdrawiam
    Michal