  • 1. Data: 2002-08-01 17:01:25
    Temat: Kobieta, karta i PIN ;-)
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Nie doszukiwac sie podtekstow dyskryminacyjnych ;-)

    Miejsce: kasa w hipermarkecie

    Pani podaje VE PBK BPH, w zamian dostaje od kasjerki PIN-Pad - widac wielkie
    zdziwienie w oczach. Jednak szybko zdziwienie zostaje opanowane i pani siega
    do torebki po "podreczny gestapowski kapowniczek" otwiera go na wlasciwej
    stronie - rozklada przed soba na tasmie i nie przejmujac sie ludzmi
    stojacymi za nia wklepuje PIN. W czasie autoryzacji podaje kasjerce jeszcze
    VE Millennium z pytaniem "czy przy tej tez potrzaba PIN-u?" Kasjerka
    odpowiada ze tak i ze tylko przy wypuklych nie podaje sie PINu. Pani odbiera
    rachunkii i staje obok kasy i mowi do meza macajac karte "przeciez ona jest
    wypukla" ;-)

    Wszak w bankach mowia zeby nie zapisywac PINu na kartach - Pani sie do tego
    zastosowala ;-)

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-08-01 17:18:00
    Temat: Re: Kobieta, karta i PIN ;-)
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Wszak w bankach mowia zeby nie zapisywac PINu na kartach - Pani sie
    do tego
    > zastosowala ;-)

    moja kolezanka_pracownik_banku - zapisala pin na karcie, zostawila
    karte w portfelu, a portfel w samochodzie, na wierzchu. samochod
    ukradli:)

  • 3. Data: 2002-08-01 17:30:01
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >[...]
    > rachunkii i staje obok kasy i mowi do meza macajac karte "przeciez ona
    jest
    > wypukla" ;-)

    LOL

    To ja też coś opowiem.
    Stoję sobie w kolejce do bankomatu. Patrzę do przodu, a tam pani siłuje się
    z maszyną "do robienia pieniędzy"*. Po jakimś czasie udało jej się wyjąć
    kasę i usprawiedliwia się zniecierpliwionym: "Nie pamiętałam dokładnie PINu.
    Myślałam, że to 2266, a to był 6622!"... I poszła.

    * Napisałem tak, bo przypomniało mi się, jak koleżanka z kontem w GBG
    udowadniała mi, że w bankomacie drukują się banknoty. Argumentowała to tym,
    że jak wychodzą, to są takie nowe, nie zgniecione i jeszcze ciepłe
    (Cieszyński bankomat GBG rozgrzewa się czasem tak, że trudno chwycić kartę
    po wyjęciu. Banknoty też są ciepłe ;-))

  • 4. Data: 2002-08-01 17:33:58
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Rena znowu nadaje:

    > moja kolezanka_pracownik_banku - zapisala pin na karcie, zostawila
    > karte w portfelu, a portfel w samochodzie, na wierzchu. samochod
    > ukradli:)

    Rozuuumiem! To dlatego kradną samochody! :-)))

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 5. Data: 2002-08-01 18:05:34
    Od: "Marek J" <m...@p...onet.pl>

    Jeszcze lepsze są osoby, które podczas wstukiwania PINu mruczą go pod nosem,
    jednak na tyle głośno, że można to bez problemów usłyszeć.

    A PINu nie należy zapisywać na karcie, bo podczas płacenia tę ma kasjerka i
    nie można sobie przeczytać. PIN należy zapisać na karteczce, którą umieszcza
    się w tym samym futerale / przegródce portfela gdzie karta. W przypadku kart
    wypukłych zaleca się na tej karteczce zapisać również imię i nazwisko,
    adres, pełny numer i termin ważności karty oraz kod CVV2.

    Marek
    /- Ekonomia Gnomów Gaciowych:
    /- Faza 1: zdobyć gacie
    /- Faza 3: Zysk

  • 6. Data: 2002-08-01 18:27:48
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Rozuuumiem! To dlatego kradną samochody! :-)))

    nie - mi po prostu trudno zrozumiec zrobienie naraz 2 glupot -
    zapisanie pinu na karcie i potem nie trzymanie jej w sejfie:)

  • 7. Data: 2002-08-01 19:26:03
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wystukał(a) na
    klawiaturze parę literek w wiadomości news:aibpi5$gce$1@news.onet.pl...

> [...]
    > do torebki po "podreczny gestapowski kapowniczek" otwiera go na wlasciwej
    > stronie - rozklada przed soba na tasmie i nie przejmujac sie ludzmi

    W komorce tez zapisuja, tu dominuja panowie, ciekawie dlaczego ;)

    I jeszcze jedno raz typ chcial wyplacic pieniadze z PIN-PADa bo jest tam
    taka szparka. ROTFL

  • 8. Data: 2002-08-02 06:44:14
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "Marcin I." <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > W komorce tez zapisuja, tu dominuja panowie, ciekawie dlaczego ;)

    tez to zauwazylem, ale akurat wydaje mi sie to dosc rozsadne - mozna to
    zapisac jak zwykly nr telefonu, ktorego koncowka lub srodek jest pinem
    nie nosi sie tego razem -
    poza zapamietaniem :-) wydaje mi sie to rozsadnym pomyslem

  • 9. Data: 2002-08-02 07:00:42
    Od: "RAFI" <r...@a...com.pl>

    > W komorce tez zapisuja, tu dominuja panowie, ciekawie dlaczego ;)

    No coz. Hm. Wlasnie tak robie:)))

    RPiskozub

  • 10. Data: 2002-08-02 07:28:01
    Od: Krzysztof Szpunar <s...@i...pl>

    krab wrote:

> [...]
    > nie nosi sie tego razem -
    > poza zapamietaniem :-) wydaje mi sie to rozsadnym pomyslem

    a propos pamietania ;)
    http://republika.pl/poland_cracow_sharks/40/40.jpg