  • 11. Data: 2019-09-28 00:08:44
    Temat: Re: Niefart wiśniowy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" qmj607$1pv1$...@g...aioe.org

    > A że było to parę lat wstecz, żaden papier się u mnie nie zachował

    Wytrawny wisienkobiorca złapany na braku dokumentów rozwodowych...
    Śmiechu warte!

    -=-

    Choć nadmiaru mebli nie mam, bez trudu w chwil kilka znalazłem
    dokument rozwodowy (z 26 września 2017 r.) ukazujący kłamstwo
    zawarte w miłosnym liście sygnowanym jakoś tak:

    Arkadiusz Przybył
    Wiceprezes Zarządu Santander Bank Polska S.A.

    i okraszonym niewinylową (lecz zapewne też muzyczną -- jak
    i pozostałe płyty tegoż banku) płytą koloru czerwonego...
    [cały chyba ten bank jest w kolorze podniecającym]

    Wyżej wspomniany Pan Arkadiusz zarzuca mi pozostawanie
    razem od ponad 3 lat, za co ów Pan bardzo mi dziękuje...

    -=-

    Parafrazując Naczelnika naszego państwa, zamierzam do owego
    Pana Arkadiusza wystosować ;) list otwarty jakiś taki:

    Panie Arkadiuszu -- reprezentujący pracowników banku
    Santander -- nie wycieraj Pan swej zdradzieckiej mordy
    moim nazwiskiem. Ludzie Pana (dokładniej -- BZWBKKBSg)
    banku okradli moją matkę a mnie narazili na straty.
    Jesteście kłamcami i kanaliami...

    Ale chyba muszę sięgnąć do źródeł wypowiedzi Naczelnika...
    [pamięć, choć nie kłamie, zaciera wiele detali...]

    Niestety raczej nie zdołam w pełni oddać atmosfery wypowiedzi
    [bezczelnika? nie... jak to było?... Na...] Naczelnika, gdyż
    być może fizyczna/gabarytowa relacja Pihowicz-Kaczyński nie
    odpowiada relacji Przybył-Eneuel... Musiałbym potrącić,
    niemal przewrócić adwersarza, co mogłoby być trudne... ;)

    Na wszelki wypadek zauważę, iż ów bank często przysyła do mnie
    podobne listy miłosne, nie bacząc na mą zdecydowaną dezaprobatę!
    Jakiekolwiek żądania z mej strony zaprzestania nękania mnie
    wieściami z tegoż banku są (rzekomo regulaminowo) ignorowane
    przez pracowników tegoż banku!!!

    Konto zostało zamknięte nieco po chamsku, gdyż (wbrew zawartym
    porozumieniom) z natychmiastową utratą dostępu do tegoż konta,
    przez co nie zdołałem pobrać wyciągów, co zaowocowało
    pofatygowaniem mnie do marmuru celem uzyskania wydruków...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

    Postscriptum: W trakcie pisania tego postu padło mi zasilanie.
    Acer tak ma, że czasami pada bateryjne zasilanie,
    gdy laptop spoczywa na kolanach, miast na płaskim biurku/stole,
    co może być spowodowane wyginaniem się osłonowej klapki, brak
    której odcina zasilanie akumulatora... Klapkę tę wg producenta
    należy przykręcić 3 wkrętami, ale u mnie ta klapka przykręcona
    nie jest, gdyż wg mnie owe wkręty niewiele wnoszą...

    Pad zasilania zgasił cały DBX z tą grupą. :)

    Ciekawe, czy są także inne straty...
    Zarówno w Gościu WXP jak i w Gospodarzu 64W10...

    Acer zawiesza się niezmiernie rzadko (zawieszała go karta
    pamięci Toshiby) ale podobne pady miewają miejsce...

    Co innego z VBoxem -- ten potrafi zawiesić się...
    (zwykle podczas bezczynności WXP)

    Acer padł, więc list jest toporny? -- niezupełnie... Gdy Acer
    padał, list był dopiero w zalążku... Raczej brak polotu jest
    czymś innym spowodowany...

  • 12. Data: 2019-09-28 00:43:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5d8da4ec$0$542$6...@n...neostrada.pl

    > Bo z bankami jest jak z PiSem.
    > Jesteś zadowolony że Ci dał ;-)

    Nawet pies merda wesoło ogonem do tego, kto
    go karmi, lecz warczy na tego, kto go bije...
    [chyba także na tego, kto podjada z psiej miski]

    -=-

    "z" 5d8da49c$0$542$6...@n...neostrada.pl

    > Chyba że się trafi drobny druczek chłechłęchłę

    Przykładowy rzekomy drobny druczek w wydaniu:

    - CA -- nie dość, że druk nawet na me prześliczne
    oczęta nie jest zbyt drobny, bank przypomina
    telefonicznie warunki przed rozpoczęciem współpracy...

    - Getin -- comiesięczne przypominanie SMSem o istotnych
    detalach warunkujących przypływ kasy na konto

    - Citi -- przypominał, ale zaprzestał, gdy uznałem
    tę troskę za niepotrzebną

    - Mille -- wyraźnie przypominanie terminu spłaty KK

    Zwykle też można zapytać (telefonicznie lub via ST)
    o metody unikania opłat...

    Nierzadko (a może -- co do zasady?) pracownicy banków
    podpowiadają metody zwiększania zysku najcenniejszego
    elementu banku, czyli Klienta...

    Dobry bank IMO celuje w politykę typu: ,,rację ma Klient''.
    Bywa, że nadgorliwy pracownik wykaże rację banku, ale mimo
    tego wykazania -- rozstrzygnie spór na korzyść klienta...

    -=-

    Nie narzekam na celową (drobny druczek) dezinformację prowadzoną
    przez banki, choć zapłaciłem drobiazgi -- głównie na rzecz Santander,
    wcześniej BZWBK... Pamiętam też jakiś drobiazg zdarty przez Raiffeisen
    i kilka przez mBank...

    Ogólnie banki w Polsce IMO nie celują w ,,drobne druczki''...

    -=-

    Co do qrsu franka -- IMO nie transferuje tu o ,,drobny druczek''...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 13. Data: 2019-09-28 10:49:19
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 28 września 2019 00:09:09 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

> [...]
    > zawarte w miłosnym liście sygnowanym jakoś tak:
    >
    > Arkadiusz Przybył
    > Wiceprezes Zarządu Santander Bank Polska S.A.

    O, zachowaj, bo proroctwo (jeśli czegoś nie pomyliłeś z datami) wysokiej klasy - bo
    internrt twierdzi, że rebranding owszem we wrześniu, ale 2018.
    P. protok nadal jest wiceprezesem - i już tego banku z podpisu.
    Ale jeszcze lepszy prorok jest obecnie premierem: "santander to marka rozpoznawalna w
    PL" - ca. 2014, wystarczyło 5 lat na ziszczenie...

  • 14. Data: 2019-09-29 03:37:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" c...@g...co

> [...]

    : O, zachowaj, bo proroctwo (jeśli czegoś nie pomyliłeś z datami)
    : wysokiej klasy - bo internrt twierdzi, że rebranding owszem we

    Na wypowiedzeniu mam BZWBKKBSg, nie Santander.

    : P. protok nadal jest wiceprezesem - i już tego banku z podpisu.
    : Ale jeszcze lepszy prorok jest obecnie premierem: "santander
    : to marka rozpoznawalna w PL" - ca. 2014, wystarczyło 5 lat na ziszczenie...

    Ziszczenie czy zNiszczenie!!!

    -=-

    Być może mógłbym zacytować innego Naczelnika...

    Wam kury szczać prowadzić, nie bank... ;)

    https://oaspl.org/2015/07/31/wam-kury-szczac-prowadz
    ic-a-nie-polityke-robic-czyli-o-aktualnosci-mysli-j-
    pilsudskiego/

    -=-

    Google zablokowała mi konta m@ilowe via SMTP -- bo podejrzewała włamania...
    Problem w tym, że choć uznałem, iż to nie były włamania, dostępu nie odzyskałem...
    Mam kilka ;) kont na Gmailu, w tym kilka ;) zablokowanych dla OE...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 15. Data: 2019-09-30 11:15:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    Leszek Ciszewski napisał:

> [...]
    >wrześniu, ale 2018.
    >P. protok nadal jest wiceprezesem - i już tego banku z podpisu.

    To byl proces troche dluzszy - ale od maja 2018 jednak
    https://www.money.pl/banki/wiadomosci/artykul/rebran
    ding-bz-wbk-santander-sad,0,0,2415360.html

    >Ale jeszcze lepszy prorok jest obecnie premierem: "santander to marka
    >rozpoznawalna w PL" - ca. 2014, wystarczyło 5 lat na ziszczenie...

    Ale o ile dobrze pamietam, to Santander mial wczesniej jakies wlasne
    odzialy, wiec premier mial chyba podstawy.

    Poza tym to bylo juz pare lat po zakupie BZ przez Santandera, wiec juz
    o sie o S czesto mowilo.

    J.

  • 16. Data: 2019-09-30 22:17:44
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    > "Waldek" qmj607$1pv1$...@g...aioe.org

    > Wytrawny wisienkobiorca złapany na braku dokumentów rozwodowych...
    > Śmiechu warte!

    Nie złapany, bo się nie dał złapać tj. nie otworzył konta ;)
    Ale gdybym otworzył, spełnił warunki i został wyruchany
    - to fakt, miałbyś słuszny powód do kpin ;)

    A dokumenty rozwodowe bo by już pewnie mole zjadły :D
    zresztą chyba i tak nie warto by się kopać z koniem za te 200 zeta

    Pozdro