  • 1. Data: 2019-09-24 21:57:40
    Temat: który bank daje zwrot za zakupy (kartą)?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    kiedyś millenium dawał 3% zwrotu za zakupy blikiem. czy jest jakiś bank
    który ma taką ofertę (nie koniecznie blikeim)? JAkie ewentualne warunki
    trzeba spełnić?

    ToMasz

  • 2. Data: 2019-09-25 09:39:23
    Temat: Re: który bank daje zwrot za zakupy (kartą)?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 24 września 2019 21:57:42 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > witam
    > kiedyś millenium dawał 3% zwrotu za zakupy blikiem. czy jest jakiś bank
    > który ma taką ofertę (nie koniecznie blikeim)? JAkie ewentualne warunki
    > trzeba spełnić?

    W milku nadal można dostać 5% moneyback blikiem i 2% moneyback debetówką - max. po
    30zł miesięcznie na każdy "kanał" (czyli żeby dostać 60zł trzeba wydać w miesiącu
    min. 1500zł debetówką i min. 600zł blikiem) - na 6 miesięcy.
    Ale trzeba to sobie wywalczyć grożąc zamknięciem konta - najprościej kliknąć
    "zamknięcie rachunków" w ST, a jak zadzwonią (ew. upewnij się, że masz włączone zgody
    marketingowe) to powiedz, że masz właśnie moneyback w innym banku.
    Bo nawet nie musisz kłamać, jest jeszcze karta kredytowa 1-2-3 w santanderze - daje
    1% zwrotu za zakupy spożywcze, 2% za stacje benzynowe i 3% za gastronomię.
    Jest też kredytowa turbokarta w santander consumer (uwaga, to jest inny santander niż
    santander czyli były bzwbk) i być może visa gold perfekt w eurobanku - ale to już
    ostatni dzwonek - obie ZTCP 1%.

    Można też dostać 10% moneyback max. 100zł przy próbie zamknięcia KK w citku - a przy
    następnej próbie jeszcze max. 50zł ;>

  • 3. Data: 2019-09-25 09:40:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A, i milek ma jeszcze 5% za wybrane sklepy dla KK impresja i alfa (a jak ktoś KK
    milka nie ma, to może dostać dodatkowe 200zł na start - i tak samo 200zł na start za
    założenie konta).
    I chyba jeszcze eurobank ma 5% za wybrane kategorie zakupów.

  • 4. Data: 2019-09-25 12:01:20
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    założenie konta).
    > I chyba jeszcze eurobank ma 5% za wybrane kategorie zakupów.

    Tak Eurobank jeszcze ma te 5% - pewnie się uchowa do momentu integracji
    z Milkiem (sport/rekreacja/turystyka/gastronomia)
    Alior /chyba/ też daje 1% cofki za płatności telefonem (1 z usług dodanych)
    - nie mam tam konta ale obiło mi się o uszy ;)

    Pozdro

  • 5. Data: 2019-09-25 17:00:25
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 25.09.2019 o 12:01, Waldek pisze:

> [...]
    > Alior /chyba/ też daje 1% cofki za płatności telefonem (1 z usług dodanych)
    > - nie mam tam konta ale obiło mi się o uszy ;)

    3%+5% za blika od millenium dostałem na pół roku. czy da sie ich
    naciągnąć na dłuższy okres? KK za 200 wziąłęm. KK paribas za dowolne
    zakupy daje punkty które można zamienić na np zakupy na allegro, ale w
    najlepszym przypadku to 0,6% zwrotu. lepszy rydz niż nic.

  • 6. Data: 2019-09-25 17:30:24
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com>

    On 25/09/2019 04:39, Dawid Rutkowski wrote:
    > Można też dostać 10% moneyback max. 100zł przy próbie zamknięcia KK w citku - a
    przy następnej próbie jeszcze max. 50zł ;>

    To jest na jakiś określony czas?

    w.

  • 7. Data: 2019-09-25 19:48:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 25 września 2019 17:30:26 UTC+2 użytkownik Wojtek napisał:
    przy następnej próbie jeszcze max. 50zł ;>

    > To jest na jakiś określony czas?

    Niestety - bo trzeba na tą stówkę czekać 3 miesiące - jako że moneyback 10%, ale max.
    100zł, to wystarczy wydać tysiąc.
    Potem znów 500zł za 3 miesiące, bo przy drugiej próbie dają max. 50zł.

    Ale trzeba być zdecydowanym na ew. zamknięcie karty - i to nawet natychmiastowe, jak
    trafisz na zły dzień konsultantki ;>

    Ja chciałem stówkę wyłudzić na moją platynę - ale najpierw mnie zmiękczyli czekaniem
    2 tygodnie na telefon - i jak już zadzwonili to odwołałem wypowiedzenie bez
    łapówki...
    Ale już raz dostałem taki moneyback na otarcie łez za wprowadzenie opłat za naklejkę
    - a naklejki i tak nie mam ;P
    A żona ze swoim odpowiednim podejściem do simplicity dostała telefon i dodatkowo
    150zł - a karta zamknięta i czekamy na koniec karencji ;>

  • 8. Data: 2019-09-25 19:54:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" qmdsfl$ac0$...@d...me

    CA zaokrągla do 5 pln, po czym dorzuca 50% tego, co
    powstało w efekcie tegoż zaokrąglenia -- do 300 pln
    w pierwszym roku po założeniu.

    Link z mym zyskiem:
    http://eneuel.oferty-kredytowe.pl/o/salechannel.php?
    idSaleChannel=657&idDistributor=351678

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2019-09-25 20:06:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 25 września 2019 17:00:47 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > zakupy daje punkty które można zamienić na np zakupy na allegro, ale w
    > najlepszym przypadku to 0,6% zwrotu. lepszy rydz niż nic.

    Promo jest na pół roku - ale, póki co, co pół roku jest nowa edycja - ja korzystam
    już z drugiej, więc klikaj "zamknięcie konta" ;>
    Bardzo tajemnicze i ukryte są te promo, ale OIDP udało mi się znaleźć regulamin...
    Tylko nie pamiętam, czy przez google... Hmm, na pewno było tak, że reklamowałem
    niezaliczone transakcje wykonane, ale nierozliczone w danym miesiącu - a akurat mi
    tych do pełnej nagrody zabrakło - i dostałem odpowiedź, że w regulaminie nowej edycji
    już uwzględnia się datę transakcji - i chyba dostałem wtedy oba regulaminy - ale
    wypłatę uzupełnili.

  • 10. Data: 2019-09-25 20:25:43
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2019-09-25 o 12:01, Waldek pisze:
    > Tak Eurobank jeszcze ma te 5% - pewnie się uchowa do momentu integracji
    > z Milkiem (sport/rekreacja/turystyka/gastronomia)

    5% w Eurobanku ma być nadal po integracji z Millenium, ale "dla
    dotychczasowych uczestników". Być może nowi już nie będą mogli przystąpić.

    https://eurobank.pl/integracja/

    Co się nie zmieni?

    numery rachunków osobistych, oszczędnościowych, lokat terminowych,
    kart debetowych i kredytowych
    kody PIN kart debetowych i kredytowych
    terminy umowne i odnawialność produktów oszczędnościowych (lokat i
    rachunków oszczędnościowych)
    numery rachunków i harmonogramy spłat rat kredytów i pożyczek
    gotówkowych, kredytów ratalnych i kredytów hipotecznych udzielonych w
    złotych
    limity kredytowe w koncie osobistym - utrzymany zostaje 10-dniowy
    okres bezodsetkowy
    terminy spłaty i generowania zestawień transakcji oraz długość
    okresu bezodsetkowego dla karty kredytowej
    opłaty i prowizje - połączenie banków nie wpłynie na ich podwyższenie
    identyfikatory (loginy) do serwisów bankowości internetowej
    zakres ochrony ubezpieczeniowej świadczonej w ramach już zawartych umów
    program premiowy Codziennie Zyskuję dla dotychczasowych uczestników