  • 11. Data: 2004-05-25 19:01:08
    Temat: Re: [Nieco NTG] Kto zmieniał fundusz emerytalny?
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    ZUS
    > przy
    >
    > Ja zmieniałem (X.2003) i spotkało mnie dokładnie właśnie to. Składki
    nie
    > wpływają, załatwianie reklamacji trwa do dzisiaj (bez skutku).
    > Zyczę więcej powodzenia.

    Pocieszę was o tyle, że mimo że funduszu nie zmieniałem , pracodawcy
    też,
    to ZUS i tak potrafił zgubić składki od IX 2003. Jeżeli ma Cię coś
    spotkać ze strony ZUSu to i tak Cię to spotka cokolwiek zrobisz

    PS A tak na marginesie czy, nie uważacie ze słabszy wzrost w okresie
    poczatkowym oszczędzania nie jest swego rodzaju atutem funduszu.
    Przecież im szybciej fundusz rośnie tym mniej jednostek otrzymujecie

    Pozdrawiam
    Adam
    tym razem w roli Kubusia Fatalisty

  • 12. Data: 2004-05-26 06:32:41
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Adam S. z adresu: <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > to ZUS i tak potrafił zgubić składki od IX 2003. Jeżeli ma Cię coś
    > spotkać ze strony ZUSu to i tak Cię to spotka cokolwiek zrobisz

    Jasne, ale po co dostarczać pretekstu do "zgubienia" moich danych?
    Celowo piszę w cudzysłowiu ponieważ uważam, że to są celowe działania.

    > PS A tak na marginesie czy, nie uważacie ze słabszy wzrost w okresie
    > poczatkowym oszczędzania nie jest swego rodzaju atutem funduszu.
    > Przecież im szybciej fundusz rośnie tym mniej jednostek otrzymujecie

    Rozmawiałeś ostatnio z jakimś przedstawicielem OFE Kredyt Banku? ;-))

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 13. Data: 2004-05-26 16:41:25
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > Rozmawiałeś ostatnio z jakimś przedstawicielem OFE Kredyt Banku? ;-))

    Nie :)
    Ale rozumiem że Kredyt ma najsłabsze wyniki, przedstawia to jako zaletę
    i być może ma nawet rację :)

    Adam