  • 1. Data: 2004-11-08 00:08:52
    Temat: Rankingi banków
    Od: "Payk" <p...@w...pl>

    witam

    szukam czegos w rodzaju kompendium wiedzy na temat rankingów banków
    wszystkie publikowane w prasie
    kto wygrał, dlaczego, co miał najepsze ze wygrał, gdzie był organizowany
    rankign, jakie krytertia w ocenie banków były brane itd itd

    macie jakies namiary?

    pozdrawiam payk

  • 2. Data: 2004-11-08 00:55:31
    Temat: Re: Rankingi banków
    Od: n...@o...pl

> [...]
    > kto wygrał, dlaczego, co miał najepsze ze wygrał, gdzie był organizowany
    > rankign, jakie krytertia w ocenie banków były brane itd itd

    Z pewnością piszesz jakąś pracę.
    ;)
    Najwert S.

  • 3. Data: 2004-11-08 07:25:30
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z pewnością piszesz jakąś pracę.

    i oczywiscie w tej pracy nie bedzie ani slowa o lapowkach ze strony
    zlecajacego ranking - celem osiagniecia pierwszej pozycji

  • 4. Data: 2004-11-08 23:31:19
    Od: "Payk" <p...@w...pl>

    to co wiecie czy nie wiecie? :)))

    pzdr payk

  • 5. Data: 2004-11-09 08:29:30
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Payk <p...@w...pl> wrote:
    > to co wiecie czy nie wiecie? :)))

    wiemy :) ale nie powiemy.
    Ewetualnie Gazeta Finansowa.
    Znajdziesz na stronch bankow lub banki.prnews.pl sie zawsze chwalily jak
    cos wygraly ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 6. Data: 2004-11-09 16:10:00
    Od: "Payk" <p...@w...pl>

    nie no to to wiem ze znajde na stronach tych gazet
    ale pytałem sie o kompendium wiedzy na ten temat a nie rozszpana ukadanke

    pzdr payk

  • 7. Data: 2004-11-09 20:56:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Payk <p...@w...pl> wrote:
    > ale pytałem sie o kompendium wiedzy na ten temat a nie rozszpana
    > ukadanke

    Nie ma. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, zebys takie stworzyl :)
    Albo napisal do Lukas Banku - oni ciagle wygrywaja to pewnie sledza
    wszystko