  • 31. Data: 2017-07-25 14:02:17
    Temat: Re: Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 lipca 2017 12:49:24 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Ale pewnie nie liczy się ilość sprzedawanie "produktów" bankowych ale te
    > miliony przepływające do centrali i do marketingowców zamiast podatków.
    > Ty sie nie boj! Oni wiedzą co robią :-)

    Chyba trafiłeś
    Bodajże w końcówce ubiegłego roku małżonka wyczytała że nestbank daje 100zł talon do
    Rossmanna
    Wzięła udział, wyraziła wszystkie niezbędne zgody., warunki spełniła(a wystarczyło
    chyba zalogować się do bankowości elektronicznej) i cisza.
    Znaczy bon za 100zł dostała w Rossmanie zadziałał ale Nest z tego nie korzysta. Ani
    razu nikt do niej nie zadzwonił z atrakcyjna pożyczką, żadnego meila z ofertą oprócz
    wyciągów(zerowych bo nic na koncie nie robiła) nie dostała.
    Podejrzewam że zależy im na ilości klientów bo chcą się sprzedać.
    Albo jak piszesz- marketingowcy sobie tabelki fajnie wypełniają.
    Gdyby im faktycznie zależało na aktywnych klientach toby chociaż dzwonili z ofertami.
    A tak ponieśli koszt bonu do Rossmana, ponieśli koszt wydania kart, ani 1 grosza żona
    im nie zapłaciła i nie zapłaci bo właśnie jak tu post o kolejnej promocji
    przeczytałem to przypomniało mi się żeby żonę zmotywować do zamknięcia konta i reszt
    skoro i tak z tego nie korzysta.

  • 32. Data: 2017-07-25 14:25:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >Albo jak piszesz- marketingowcy sobie tabelki fajnie wypełniają.
    >Gdyby im faktycznie zależało na aktywnych klientach toby chociaż

    Cos w tym moze byc ... ale inni dzwonia, i co z tego - oni mi chca
    atrakcyjna pozyczke wcisnac, a ja atrakcyjnej lokaty szukam :-)
    Tak to sie nie dogadamy :-)

    J.

  • 33. Data: 2017-07-25 14:40:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 lipca 2017 14:26:35 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Cos w tym moze byc ... ale inni dzwonia, i co z tego - oni mi chca
    > atrakcyjna pozyczke wcisnac, a ja atrakcyjnej lokaty szukam :-)
    > Tak to sie nie dogadamy :-)

    Ale pewnie większość jednak pożyczki szuka, karty kredytowej, ubezpieczenia i z tym
    dzwonią.
    A z nest bank milczy. Ma jakąś tam baze klientów pozyskanych z różnych promocji i nie
    korzysta z tego. I to mnie dziwi. W dawnym cetelem kiedyś coś na raty brałem- lata
    temu to było, raty spłacone, cetelm przejęty przez sygme, sygma przez Paribas. I
    dzwonili regularnie z Cetelma potem z sygmy teraz z paribasa
    To kredyt to ubezpieczenie to darmową kartę kredytową czy ubezpieczenie sprzętu agd.
    Póki co na nic mnie nie naciągnęli ale próbują chociaż.

  • 34. Data: 2017-07-25 14:51:45
    Od: z <...@...pl>

    Bo to jest wyższa kultura biznesu. :-)
    Obracanie wirtualnym towarem już się przejadło.
    Teraz się obraca markami. Większa skala, większy zarobek :-)
    Produkt to przeżytek nawet wirtualny.

  • 35. Data: 2017-07-25 16:23:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Ale pewnie większość jednak pożyczki szuka, karty kredytowej,
    >ubezpieczenia i z tym dzwonią.

    Troche watpie.
    Jak szukasz pozyczki czy karty, to czekasz az zadzwonia, czy sam
    dzwonisz ?

    Banki juz widac doszly do tego, ze na pozyczkach sie zarabia, to
    dzwonia i szukaja klienta ... ale myslisz, ze tak znajda ?
    Klient albo nie potrzebuje, albo nie ma zdolnosci :-)

    Jakby tak jeszcze inteligentnie zagrali - pozyczka wakacyjna, nie musi
    pan/i urlopu w domu spedzac.
    A jaki pan/i ma samochod ?
    Po co ryzykowac ze sie zepsuje w drodze, nowym moze pan/i pojechac :-)
    Ale nie, ot "rewelacyjna pozyczke oferujemy, na 5%".

    Wiec ciekaw jestem ile z takiego dzwonienia lapia klientow.
    To juz predzej teraz namowic na darmowa karte ... moze nie splaci,
    moze nie odda jak sie wprowadzi 2zl/mc ..

> [...]
    >ubezpieczenie sprzętu agd.
    >Póki co na nic mnie nie naciągnęli ale próbują chociaż.

    No widzisz - w pewnym momencie moga stwierdzic, ze sie nie oplaca
    dzwonic :)

    Do mnie czasem dzwoni mbank z oferta jak kula w plot, czyzby sie
    trzymali ochrony danych osobowych i nie przetwarzali stanu konta ?
    Czasem Idea czy inny klon z oferta superlokaty - to akurat rozumiem,
    szukaja .... frajera ? No moze niekoniecznie frajera.
    Citi i inni dzwonia i karty wciskaja ... ale wiele nie dzwoni.

    Moze im zezwolenia nie dalem, a moze to sie niezbyt oplaca.

    J.

  • 36. Data: 2017-07-25 17:37:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 lipca 2017 16:23:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Troche watpie.

    Ja nie

    > Jak szukasz pozyczki czy karty, to czekasz az zadzwonia, czy sam
    > dzwonisz ?

    Ja jestem niereprezentatywny bo KK nie używam
    ale jest takie pojecie jak kreowanie potrzeb
    I dlatego dzwonią;)

    > Banki juz widac doszly do tego, ze na pozyczkach sie zarabia, to
    > dzwonia i szukaja klienta ... ale myslisz, ze tak znajda ?
    > Klient albo nie potrzebuje, albo nie ma zdolnosci :-)
    Tam wbrerw pozorom idioci nie pracują i skoro dzwonią to im się opłaca.
    > No widzisz - w pewnym momencie moga stwierdzic, ze sie nie oplaca
    > dzwonic :)

    Do mnie może im się nie opłacać to fakt

    > Do mnie czasem dzwoni mbank z oferta jak kula w plot, czyzby sie
    > trzymali ochrony danych osobowych i nie przetwarzali stanu konta ?

    Bo to wynajęte Call centry dzwonią i nie widza twoich danych(historia konta
    chociażby). Schemat rozmowy i jadą

  • 37. Data: 2017-07-25 18:45:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Ja nie

    >Ja jestem niereprezentatywny bo KK nie używam
    >ale jest takie pojecie jak kreowanie potrzeb
    >I dlatego dzwonią;)

    Ale oni nie kreuja. Wezmiesz kredyt, bo zapropowali ?

    To juz predzej z jakim ubezpieczeniem, opowiedza jakie to
    zabezpieczenie, i wcisna.

    >Tam wbrerw pozorom idioci nie pracują i skoro dzwonią to im się
    >opłaca.

    Tak do konca nie jestem pewien.
    Taki np dyrektor d/s reklamy ma za zadanie wyciagnac z zarzadu jak
    najwieksza kwote, i ja sumiennie wydac :-)

    No ale tu latwo okreslic koszta i zyski, to moze

    >Bo to wynajęte Call centry dzwonią i nie widza twoich danych(historia
    >konta chociażby). Schemat rozmowy i jadą

    Ale moglby im bank podeslac liste klientow do wydzwonienia odpowiednio
    wyselekcjonowana.

    Chyba ze schemat uniwersalny "mamy swietna pozyczke
    nie interesuje ? to mamy swietna lokate inwestycyjna.
    A moze ubezpieczenie nieruchomosci ?
    Nie ma pan nieruchomosci - to mamy swietne kredyt hipoteczny". :-)

    Ale tak nie dzwonia :-)

    J.

  • 38. Data: 2017-07-25 19:39:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 lipca 2017 18:45:40 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Ale oni nie kreuja.

    Kreują
    > Wezmiesz kredyt, bo zapropowali ?

    Ja póki co nie wezmę ale sporo ludzi bierze bo im wykreuja potrzebę(kredyt na
    wakacje, prezent na świeta).
    Nie tylko kredyty zresztą
    Reklamy innych produktów nie darmo w tv lecą

    > To juz predzej z jakim ubezpieczeniem, opowiedza jakie to
    > zabezpieczenie, i wcisna.

    To też
    Ubezpieczenie domu mi się kończy za tydzień i od dwóch tygodni już dzwonią z różnych
    ubezpieczycieli.

    Znajdą

    Się skonsoliduje

    > Tak do konca nie jestem pewien.
    > Taki np dyrektor d/s reklamy ma za zadanie wyciagnac z zarzadu jak
    > najwieksza kwote, i ja sumiennie wydac :-)

    Z każdej kampani go łatwo rozliczą. Zresztą z reguły już firmy zewnetrzne bankom
    kampanie reklamowe robią.

    > No ale tu latwo okreslic koszta i zyski, to moze

    Ano właśnie: 429szt x 75zl+ trochę spamerom odpalić
    Ale w przypadku nestbanku nie widzę póki co na czym chcą sie odbić. Ale oni w sumie
    dopiero zaczynają więc może klientów zbierają, callcenter zatrudnia i zaczna
    ofertować i sprzedawać swoje produkty

  • 39. Data: 2017-07-25 20:38:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Kreują

    >Ja póki co nie wezmę ale sporo ludzi bierze bo im wykreuja
    >potrzebę(kredyt na wakacje, prezent na świeta).

    Ale zeby oni roztoczyli wizje tych wakacji, prezentow, a przeciez to
    tylko 100zl/mc.

    A oni dzwonia i pytaja czy nie chce 10 tys pozyczyc na 9%

    >Nie tylko kredyty zresztą
    >Reklamy innych produktów nie darmo w tv lecą

    Inne produkty to zarabiaja

    >To też
    >Ubezpieczenie domu mi się kończy za tydzień i od dwóch tygodni już
    >dzwonią z różnych ubezpieczycieli.

    A z banku zadzwonia za 3 miesiace :-)
    Zeby choc zapytali kiedy sie konczy i kiedy trzeba zadzwonic z oferta.

    Ale nie mowie nie - trafia na jakiegos nieubezpieczonego, to moze
    skorzysta.

    >Znajdą

    >Się skonsoliduje

    Ale to nie u nich. U nich, jak klient potrzebuje, to nie dostanie :-P

    >Z każdej kampani go łatwo rozliczą. Zresztą z reguły już firmy
    >zewnetrzne bankom kampanie reklamowe robią.

    Ale on decyduje ktorej zlecic :-)

    No i jak go rozliczyc ? Rozne dzialania prowadzi, klientow przybywa
    ... to zle czy dobrze pracuje ?

    >Ano właśnie: 429szt x 75zl+ trochę spamerom odpalić

    Mnie chodzilo o telemarketing. Koszta znane, a ilosc sprzedanych
    "produktow" tez znana.

    >Ale w przypadku nestbanku nie widzę póki co na czym chcą sie odbić.
    >Ale oni w sumie dopiero zaczynają więc może klientów zbierają,
    >callcenter zatrudnia i zaczna ofertować i sprzedawać swoje produkty

    Kredyty oferuja. Moze to im wystarczy.
    200 mln z tytulu odsetek mieli ... ale wynik minus 77 mln.
    Prawie 2 mld kredytow udzielili i ponad 2mld depozytow maja.

    Historie maja zreszta dluzsza, ale jako FM bank. Tylko ciagle na
    stratach :-)

    J.

  • 40. Data: 2017-07-26 01:04:08
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-07-21 o 16:13, jakdorobic.com pisze:
    > W Nest Banku znowu można odebrać 75 zł premii. Tym razem jeszcze łatwiej zdobyć
    bonus, ponieważ głównym warunkiem promocji jest wykonanie przelewu na kwotę 150 zł na
    dowolne konto.

    > Nest Konto to: darmowe prowadzenie rachunku, darmowa karta debetowa, darmowe
    bankomaty w PL, darmowe wpłaty we wpłatomatach euronetu oraz w oddziałach banku. Do
    tego Lokata Witaj na 4% w skali roku (na 3 lub 6 msc, do 10.000 zł) i konto
    oszczędnościowe z solidną premią za regularne oszczędzanie.

    > Analiza promocji: http://jakdorobic.com/nest-bank-75-zl-bonusu

    A kiedy wpis w dyskusji na tej stronie nie pasuje, to się go kasuje, bo
    nieuk chce zaprzeć się swojego nieuctwa.
    Tak. To mój wpis usunął tępak piszący o jakichś produktach bankowych.
    Hehe, nieuk uważa, że jego nieuctwo wyjdzie na jaw po przeczytaniu mojej
    wypowiedzi a nie wskutek jego nieuctwa. :D
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/