    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <59772232$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <597738d7$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    Subject: Re: Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%
    Date: Tue, 25 Jul 2017 16:23:17 +0200

    dyskusyjnych:29d0b847-2397-4bb7-a68b-d236ac7c2d7f@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 25 lipca 2017 14:26:35 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    >Ale pewnie większość jednak pożyczki szuka, karty kredytowej,
    >ubezpieczenia i z tym dzwonią.

    Troche watpie.
    Jak szukasz pozyczki czy karty, to czekasz az zadzwonia, czy sam
    dzwonisz ?

    Banki juz widac doszly do tego, ze na pozyczkach sie zarabia, to
    dzwonia i szukaja klienta ... ale myslisz, ze tak znajda ?
    Klient albo nie potrzebuje, albo nie ma zdolnosci :-)

    Jakby tak jeszcze inteligentnie zagrali - pozyczka wakacyjna, nie musi
    pan/i urlopu w domu spedzac.
    A jaki pan/i ma samochod ?
    Po co ryzykowac ze sie zepsuje w drodze, nowym moze pan/i pojechac :-)
    Ale nie, ot "rewelacyjna pozyczke oferujemy, na 5%".

    Wiec ciekaw jestem ile z takiego dzwonienia lapia klientow.
    To juz predzej teraz namowic na darmowa karte ... moze nie splaci,
    moze nie odda jak sie wprowadzi 2zl/mc ..

    >A z nest bank milczy. Ma jakąś tam baze klientów pozyskanych z
    >różnych promocji i nie korzysta z tego.
    >I to mnie dziwi. W dawnym cetelem kiedyś coś na raty brałem- lata
    >temu to było, raty spłacone, cetelm przejęty przez sygme, sygma przez
    >Paribas.
    >I dzwonili regularnie z Cetelma potem z sygmy teraz z paribasa
    >To kredyt to ubezpieczenie to darmową kartę kredytową czy
    >ubezpieczenie sprzętu agd.
    >Póki co na nic mnie nie naciągnęli ale próbują chociaż.

    No widzisz - w pewnym momencie moga stwierdzic, ze sie nie oplaca
    dzwonic :)

    Do mnie czasem dzwoni mbank z oferta jak kula w plot, czyzby sie
    trzymali ochrony danych osobowych i nie przetwarzali stanu konta ?
    Czasem Idea czy inny klon z oferta superlokaty - to akurat rozumiem,
    szukaja .... frajera ? No moze niekoniecznie frajera.
    Citi i inni dzwonia i karty wciskaja ... ale wiele nie dzwoni.

    Moze im zezwolenia nie dalem, a moze to sie niezbyt oplaca.

    J.