    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <59772232$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <597738d7$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <59775456$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    Subject: Re: Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%
    Date: Tue, 25 Jul 2017 18:45:36 +0200

    dyskusyjnych:3f6d6751-8c53-42e4-9feb-49087afdaddd@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 25 lipca 2017 16:23:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    >Ja nie

    >Ja jestem niereprezentatywny bo KK nie używam
    >ale jest takie pojecie jak kreowanie potrzeb
    >I dlatego dzwonią;)

    Ale oni nie kreuja. Wezmiesz kredyt, bo zapropowali ?

    To juz predzej z jakim ubezpieczeniem, opowiedza jakie to
    zabezpieczenie, i wcisna.

    >Tam wbrerw pozorom idioci nie pracują i skoro dzwonią to im się
    >opłaca.

    Tak do konca nie jestem pewien.
    Taki np dyrektor d/s reklamy ma za zadanie wyciagnac z zarzadu jak
    najwieksza kwote, i ja sumiennie wydac :-)

    No ale tu latwo okreslic koszta i zyski, to moze

    >Bo to wynajęte Call centry dzwonią i nie widza twoich danych(historia
    >konta chociażby). Schemat rozmowy i jadą

    Ale moglby im bank podeslac liste klientow do wydzwonienia odpowiednio
    wyselekcjonowana.

    Chyba ze schemat uniwersalny "mamy swietna pozyczke
    nie interesuje ? to mamy swietna lokate inwestycyjna.
    A moze ubezpieczenie nieruchomosci ?
    Nie ma pan nieruchomosci - to mamy swietne kredyt hipoteczny". :-)

    Ale tak nie dzwonia :-)

    J.