  • 1. Data: 2017-07-24 01:25:05
    Temat: mBank - opłata za kartę debetową VE za lipiec
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Hej. Od początku lipca wykonałem kartą debetową Visa Electon mBanku 5
    transakcji (ostatnia była 13-go lipca), a teraz w historii operacji
    widzę z datą 20-go pobraną opłatę za kartę w kwocie 6 zł (TOiP mBanku
    pobrana w PDF-ie nadal twierdzi, że opłata jest 4 zł jeśli ktoś nie
    wykona 5-ciu transakcji w m-cu). Coś się ostatnio zmieniło, czy coś w
    mBąku popier... Reklamować?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2017-07-24 09:17:21
    Temat: Re: mBank - opłata za kartę debetową VE za lipiec
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 01:25:07 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:
> [...]
    > pobrana w PDF-ie nadal twierdzi, że opłata jest 4 zł jeśli ktoś nie
    > wykona 5-ciu transakcji w m-cu). Coś się ostatnio zmieniło, czy coś w

    Zadzwonić na mlinie, zapytać na czacie mBanku
    Mniej więcej tyle czasu bo to Tobie zajęło co napisanie tego poista

  • 3. Data: 2017-07-24 10:43:55
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    On Mon, 24 Jul 2017 01:25:05 +0200, Krystek wrote:

> [...]
    > pobrana w PDF-ie nadal twierdzi, że opłata jest 4 zł jeśli ktoś nie
    > wykona 5-ciu transakcji w m-cu). Coś się ostatnio zmieniło, czy coś w

    20 lipca to ci mogli pobrać za czerwiec, a nie za lipiec. Oczywiście, o
    tym ile operacji wykonałeś w czerwcu nie napisałeś.

  • 4. Data: 2017-07-24 15:00:45
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-07-24 10:43, jureq pisze:

    > 20 lipca to ci mogli pobrać za czerwiec, a nie za lipiec. Oczywiście, o
    > tym ile operacji wykonałeś w czerwcu nie napisałeś.

    Zaraz sprawdzę, ale nie przypominam sobie, bym wykonał mniej niż 5
    operacji kartą VE mBanku w czerwcu. Transkacje z AliExpress chyba też
    się liczą? Do tej pory płaciłem kartą w Ali i mBank uznawał te
    transakcje, wliczając je do puli zwalniającej. Zastanawia mnie tylko te
    6 złotych. Jak już to powinny być 4 złote pobrane.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2017-07-24 15:15:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-07-24 15:00, Krystek pisze:

> [...]
    > transakcje, wliczając je do puli zwalniającej. Zastanawia mnie tylko te
    > 6 złotych. Jak już to powinny być 4 złote pobrane.

    OK. Sprawdziłem historie operacji kartowych na rachunku. Faktycznie za
    czerwiec miałem mniej, niż 5 (bo zwykle używam innej karty) - mój błąd,
    moja strata. Ale... Zadzwoniłem na mLinię i faktycznie pani konsultantka
    sprawdziła parametry konta, TOiP mBanku i potwierdziła, ze jest jakiś
    błąd. Wdrożyła procedurę reklamacyjną. Więc warto sprawdzić, czy i u Was
    na rachunkach w historii nie pojawiły się jakieś inne kwoty opłat za
    mBankowe operacje. Codziennie na rachunek mBanku nie loguję się, a
    operacja była sprzed kilku dni.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2017-07-24 15:45:25
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-07-24 09:17, Kris pisze:

    > Zadzwonić na mlinie, zapytać na czacie mBanku
    > Mniej więcej tyle czasu bo to Tobie zajęło co napisanie tego poista

    Oczywiście, i tak zrobiłem, bo 6 złotych to opłata, która nie występuje
    w TOiP. Ale lepiej chyba poinformować o różnych dziwnych rzeczach, które
    dzieją się na koncie, żeby ktoś inny się nie nadział?

    Swego czasu, były błędy w bankach, które dotykały automatycznie tysięcy
    klientów (błędne naliczanie odsetek, dziwne znikanie pieniędzy z kont itp.).

    Ostatecznie moje zgłoszenie zostało przyjęte w trybie reklamacyjnym i
    będzie wyjaśniane przez mBank. Obstawiam jakiś błąd w systemie (do
    którego oczywiście mLinka nie przyzna się oficjalnie w rozmowie
    telefonicznej z klientem), ale nieprawidłowość - tak, czy inaczej -
    będzie wyjaśniana.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2017-07-24 17:10:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jureq" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >20 lipca to ci mogli pobrać za czerwiec, a nie za lipiec. Oczywiście,
    >tym ile operacji wykonałeś w czerwcu nie napisałeś.

    Nie za pozno by to bylo ?
    Debetowka rozliczana chyba w cyklu miesiecznym, to po paru dniach
    powinno byc obciazenie.

    Jakas "data wystawienia wyciagu" ... chyba jest, ale nie potrafie na
    ich stronie znalezc :-)

    Nie masz karty dodatkowej ? wtedy byloby 4+2 zl.

    J.

  • 8. Data: 2017-07-24 19:30:09
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-07-24 17:10, J.F. pisze:

    > Nie za pozno by to bylo ?
    > Debetowka rozliczana chyba w cyklu miesiecznym, to po paru dniach
    > powinno byc obciazenie.

    Chyba faktycznie za ubiegły miesiąc w nowym miesiącu rozliczenie. A
    kiedyś zdaje się było jeszcze w tym samym, ale głowy nie dam.

    > Jakas "data wystawienia wyciagu" ... chyba jest, ale nie potrafie na ich
    > stronie znalezc :-)

    Może i jest w regulaminie, ale nie chce mi się teraz akurat szukać.

    > Nie masz karty dodatkowej ? wtedy byloby 4+2 zl.

    Nie mam. Jedna karta tylko. Babka na infolinii sprawdziła rodzaj konta
    oraz usługi do niego i stwierdziła, że to nadaje się do weryfikacji i że
    będzie tryb reklamacji. Zgłoszenie przyjęła a ja SMS-em i mailem
    otrzymałem powiadomienie o rozpoczęciu reklamacji.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2017-07-24 20:07:06
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 19:30:12 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:

> [...]
    > będzie tryb reklamacji. Zgłoszenie przyjęła a ja SMS-em i mailem
    > otrzymałem powiadomienie o rozpoczęciu reklamacji.

    Daj znać co ci tam wyjdzie u mnie tez jakas oplata 6pln za karte ale kojarze ze to
    tak w kratke, raz jest raz nie ma...

  • 10. Data: 2017-07-24 23:55:57
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    --