  • 1. Data: 2006-10-19 08:08:55
    Temat: Negocjowanie kursu walut
    Od: "Pacieja" <p...@p...onet.pl>

    Witam. mam do sprzednia 17.000 GBP. Wiem, ze moge negocjowac kurs waluty przy
    takiej kwocie w PKO BP. Ile sie moge spodziewac? czy ktos negocjowal z
    bankiem? A moze lepiej bedzie sprzedac w kantorze? ale czy mozne taka kwote?
    Prosze mi doradzic, co bedzie najkorzytniejsze?dziekuje

  • 2. Data: 2006-10-19 09:11:46
    Temat: Re: Negocjowanie kursu walut
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Pacieja napisał(a):
> [...]
    > bankiem? A moze lepiej bedzie sprzedac w kantorze? ale czy mozne taka kwote?
    > Prosze mi doradzic, co bedzie najkorzytniejsze?dziekuje

    w kantorze na pewno dosteniesz więcej niz w banku, podzwoń i popytaj
    jaki kurs Ci zaoferują

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-10-19 15:20:38
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > w kantorze na pewno dosteniesz więcej niz w banku, podzwoń i popytaj jaki
    > kurs Ci zaoferują

    Niekoniecznie kwoty 30tys. EUR sa juz w wielu bankach negocjowalne. Kursy
    wtedy sa bardzo zblizone do rynku miedzybankowego w danej chwili. Problem w
    tym, ze w danym banku musisz dostac sie do osoby kompetentnej, bo zwykli
    pracownicy, jak zwykle odpowiedza Ci, ze jest tabela itp. Twoje 17tys GBP to
    troche mniej , rownowartosc ok.20tys. EUR. W ING jest tabela preferencyjna
    od 5tys. USD lub EUR. Problem w tym, ze bank ten nie prowadzi rach. w GBP.
    Moze otwarcie takiego rachunku w jednostkowym przypadku jest mozliwe i
    nastepnie przewalutowanie bezgotowkowe po tabeli preferencyjnej. Trzeba, by
    wybrac sie do jakiegos kierownika glownej pacowki w danym miescie i moze
    jest to do zalatwienia, w malych oddzialach na pewno nic w ING nie
    zalatwisz. tabela:
    http://www3.ing.pl/u235/template/fp,currency,quotati
    on.wm/category_id/3/navi/108773/ingbankmode/true

  • 4. Data: 2006-10-19 23:07:43
    Od: "Barden" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Pacieja" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam. mam do sprzednia 17.000 GBP. Wiem, ze moge negocjowac kurs
    waluty przy

    Sprzedawałem USD w ING banku. Dostałem kurs lepszy niż negocjonowany
    w kantorze. Mają kurs preferowany (w godz. rannych), ale przy tej
    kwocie powiedz, że chcesz negocjować. Pracownik skontatuje się z
    dealerem i jest szansa, że kurs będzie jeszcze lepszy. W moim przypadku
    USD było na koncie w ING ( OKO ) i dostałem coś lepiej niż kurs
    preferowany (nie pamiętam już ile to było).
    Bar