  • 1. Data: 2006-10-18 20:14:17
    Temat: Czy ktoś może mi doradzić
    Od: "MARCO" <f...@o...eu>

    Witam Grupowiczów.

    Czy ktoś może mi doradzić.

    Jak inwestować w nieruchomości i zarabiać na nieruchomościach więcej niż
    przyrost tej nieruchomości w czasie ?
    Będę wdzięczny za podpowiedzi.

    Pozdrawiam Wszystkich.

  • 2. Data: 2006-10-18 20:22:15
    Temat: Re: Czy ktoś może mi doradzić
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "MARCO" <f...@o...eu> wrote in message
    > Witam Grupowiczów.
    >

    > Czy ktoś może mi doradzić.
    >
    > Jak inwestować w nieruchomości i zarabiać na nieruchomościach więcej niż
> [...]
    Kupić i sprzedać jak najdrożej w jak najkrótszym czasie.

  • 3. Data: 2006-10-18 21:26:28
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    Użytkownik "MARCO" <f...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś może mi doradzić.
    >
    > Jak inwestować w nieruchomości i zarabiać na nieruchomościach więcej niż
    > przyrost tej nieruchomości w czasie ?
    > Będę wdzięczny za podpowiedzi.

    Postawić nieruchomość w pokera
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-10-18 21:53:52
    Od: Grzegorz Gawron <"grzegorz[podkreslenie]gawron"@poczta.onet.pl>

    MARCO napisał(a):
    > Witam Grupowiczów.
    >

    > Czy ktoś może mi doradzić.
    >
    > Jak inwestować w nieruchomości i zarabiać na nieruchomościach więcej niż
> [...]

    to proste - kupujesz małą nieruchomość za małą kasę.
    Czekasz, aż urośnie (grzyb, kurz, promienie UV, gołębie), i sprzedajesz.

    Paradoksalnie ważne, by przyrost nieruchomości w czasie był wolniejszy
    niż inflacja -> wtedy osiągniemy punkt przełamania i zamierzony efekt,
    czyli wzrost wartości nieruchomości będzie większy niż przyrost
    nieruchomości w czasie.

    Proste.

    Grzesiek

  • 5. Data: 2006-10-19 07:39:26
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    MARCO napisał(a):
    > Witam Grupowiczów.
    >

    > Czy ktoś może mi doradzić.
    >
    > Jak inwestować w nieruchomości i zarabiać na nieruchomościach więcej niż
> [...]

    Zawodowcy nie kupują nieruchomości po cenach rynkowych - lecz od tych,
    którzy mają akurat problem i muszą sprzedać.

    Np. Ty miałbyś ziemię, na którą wziąłeś kredyt - ale nie dostajesz
    pozwolenia na budowę z przyczyn formalnych acz usuwalnych.

    Ten, co od Ciebie chce kupić wie, jaki koniak pije ten, kto może tą
    przyczynę formalną usunąć/zinterpretować.

    Sprzedajesz, by pozbyć się kredytu, za dwa tygodnie przychodzisz na
    "swoje" - a tam właśnie ruszyła budowa.

    Prawdziwi profi kupują od Ciebie za Twoje pieniądze - np. Pan mi
    sprzeda, ja wezmę kredyt na hipotekę i wtedy zapłacę Panu resztę.

    Albo nie dostanę kredytu - i nie zapłacę, a w międzyczasie sprzedam.
    Tego oczywiście nie mówią.

    Zawodowcy sprzedają, gdy akurat jest koniunktura - tj. gdy np. rząd
    dłubie w podatkach, wszyscy myślą, że to "oststni moment" - i kupują,
    jak leci.

    Można też zarobić, gdy wiesz, co będzie na danym gruncie - i wiesz to
    tylko Ty i urzędnik państwowy, od którego to wiesz.
    Kupujesz ziemię, za tzw. "psi chuj" - i nagle się okazuje, że miałeś
    wizję, bo się plan uchwalił i cośtam.

    Pzdr: Witek