  • 1. Data: 2006-10-18 16:04:39
    Temat: Jak inwestować w niemieckie fundusze?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Ktoś ma jakieś namiary? Jak siedząc w PL (ew. z jednorazową wycieczką
    w celu dopełnienia jakichś wstępnych formalności, ale generalnie
    obsługa musi być przez Internet/telefon) inwestować w niemieckie
    fundusze inwestycyjne? Może da się założyć jakiś rachunek bankowy w
    którym byłoby to połączone, coś jak w (m|multi)banku? Znajomy szuka,
    uznał, że tutaj w końcu mu jego oszczędności zabiorą w majestacie
    prawa, bo co prawda premier Kaczyński zdaje sobie sprawę, że podobno
    są ludzie, którzy dorobili się uczciwie, ale trzeba to dokładnie
    sprawdzić... ;-) No a teraz 5000 zł dla każdego lekarza, 800 zł dla
    każdego bezrobotnego... Nie ma wyjścia, w końcu mu udowodnią, że jest
    z układu, dorobił się nieuczciwie itd. Trzeba spieprzać z kasą za
    granicę żeby lepper&kaczki nie zabrali. Pyta o DE ze względu na to, że
    to najbliższy Polsce cywilizowany kraj, ale może warto gdzie indziej?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2006-10-18 16:11:55
    Temat: Re: Jak inwestować w niemieckie fundusze?
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    > Pyta o DE ze względu na to, że
    > to najbliższy Polsce cywilizowany kraj, ale może warto gdzie indziej?

    W Polsce sa tez sprzedawane zagraniczne fundusze (nie mylic z polskimi
    lokujacymi
    za granica). Sa to chyba glownie fundusze z Luksemburga czy Wysp Jersey.
    Dystrybucje prowadza m.in. Citibank, Deutsche Bank.
    Moze warto sie zastanowic nad taka oferta niz bezposrednio za granica?
    W praktyce jeszcze nie sprawdzalem jak to dziala, na razie sie zastanawiam.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2006-10-18 16:22:47
    Od: "Antoni" <w...@t...pl>

    Kilka postiw wczesniej masz info
    zapytaj goscia prtacuje w Deutsche Bank FF oder

  • 4. Data: 2006-10-18 16:24:46
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@k...de> napisal(a):

> [...]
    > W praktyce jeszcze nie sprawdzalem jak to dziala, na razie sie zastanawiam.

    Nie wchodzi w grę. To nie może mieć niczego wspólnego z jakąkolwiek
    instytucją mającą jakikolwiek związek z Kaczystanem.
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2006-10-18 16:25:59
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@k...de> napisal(a):

> [...]
    > W praktyce jeszcze nie sprawdzalem jak to dziala, na razie sie zastanawiam.

    Nie, ma być bez polskich pośredników.
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2006-10-18 17:59:52
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    Juz o tym pisalem i nie chce byc uznany za nudziarza, a tym bardziej
    spamera. Otworz sobie konto w www.openbank.es (mozna zdalnie z Polski) i
    masz dostep do kilkuset funduszy.

  • 7. Data: 2006-10-18 20:42:31
    Od: "Andrzej Szymkow" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

> [...]
    > granicę żeby lepper&kaczki nie zabrali. Pyta o DE ze względu na to, że
    > to najbliższy Polsce cywilizowany kraj, ale może warto gdzie indziej?

    Witam,
    jestem pracownikiem Deutsche Bank we Frankfurcie nad Odra
    Prosze o kontakt ze mna to pomoge Panu.
    Mamy tu duzo klientow z Polski co lokuja srodki
    Pozdrawiam
    Andrzej Szymkow
    a...@d...com
    Tel. 0049 335 55 67 257

  • 8. Data: 2006-10-18 20:44:36
    Od: "Andrzej Szymkow" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tommeck <t...@g...pl> napisał(a):

    > Juz o tym pisalem i nie chce byc uznany za nudziarza, a tym bardziej
    > spamera. Otworz sobie konto w www.openbank.es (mozna zdalnie z Polski) i
    > masz dostep do kilkuset funduszy.

    A po co w Polsce ?
    Niech otworzy w Niemczech.
    Jestem pracownikiem jednego z bankow we Frankfurcie nad Odra i zakladania kont
    jest mozliwe dla Polakow.
    Wystarczy tylko kontakt do mnie
    Pozdrawiam
    a...@d...com

  • 9. Data: 2006-10-21 11:37:02
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    > Nie, ma być bez polskich pośredników.

    Jacys Polscy porednicy to musza byc bo przeciez przelew pojdzie
    z banku w Polsce. Chyba, ze zawieziesz w walizce. Ale to juz
    duze ryzyko.

    Pozdrawiam
    Marcin