  • 1. Data: 2002-11-06 13:18:01
    Temat: Nasze e-konta znowu w niebezpieczenstwie - kolejna wpadka Duzego Miekkiego?!?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Internet banks on alert
    Concerns were raised about the security of internet banking yesterday after
    it was claimed that hackers could access customer account details through
    the Microsoft system.
    http://www.beta.prnews.pl/html/display?article=1191

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-06 14:10:27
    Od: d...@p...com

> [...]
    > it was claimed that hackers could access customer account details through

    Bawi mnie że wszystkie banki trzęsą d...
    o włamanie przez internet kiedy "podsłuchanie" IVR na centralce czy
    rzeczywiste podsłuchanie call center daje się zrobić bezkarnie przy pomocy
    paru kabelków i 2 prostych urzadzonek. Co więcej jeśli nie złapie się faceta
    na podłączaniu do centralki czy panela to śladów raczej nie będzie.

    Wracając do newsa co token to token.
    Dominik